SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

اخبارSmack Down

دراین مسابقه که بینThe Great Khale VS Hardyبود Great Khaleتوانست با زدن یک فینیشر برنده مسابقه باشد با قانونSumbitioinبعد از برد Great Khaleبعد از چند لحظهMVPبالای رینگ آمد و شروع به زدنJeef Hardyکرد

مسابقه بعدی بینBig Show VS Dominoبود که بیگ شو بازدن دومینو به بند و با پابه صورت او و زدنChok SlamوPin Fallکردن دومینو برنده بازی باشد.

در بازی بعدی که بین MVP VS Yangبود و جف هاردی هم در کنار گزارش گر ها بود MVpتوانست بازدن فینیشربهYangبرنده بازی باشد MVPدر حال خوشحالی و مسخره کردن جف بود که جف سریع بالا آمد و یک فینیشر به MVPزد و آهنگ جف زده شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا روحی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:10 http://delsoookhte.blogfa.com

" بهترین باشید "
" 20 توصیه بسیار مهم برای موفقیت مالی "
اینها عناوین جدیدترین مقالات سایت هستند . شما که تو خبرنامه عضو نمی شوید و حتی مشترک RSS ما هم نمی شوید ما هم برای اینکه خواننده های خوب رو همچنان داشته باشیم مجبوریم هر بار براتون کامنت بگذاریم .
شما می دونید خواندن RSS با یک فید خوان چه مزایایی داره ؟
در ضمن اگه تمایل داشتید تو یکی از پست هاتون این مقاله ها را به دیگران هم معرفی کنید و لینک اش را بگذارید تا دیگر دوستان هم استفاده کنند .
می دونید که معرفی مقالات مفیدی که برای اولین بار در اینترنت منتشر می شود در وبلاگ شما باعث افزایش رنکینگ وبلاگ شما در گوگل می شود .
آدرسهای مقالات :
http://delsoookhte.blogfa.com/post-179.aspx
http://delsoookhte.blogfa.com/post-180.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد