SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

اخبار سوپر استارها

    

بیش تر از هفت هفته از درفت میگذره و کارلیتو ای که از راء به اسمک دان منتقل شده هنوز در پخش مستقیم تلویزیونی شوء اس دی شرکت نکرده .

کارلیتو از وضع جدیدی که براش پیش اومده راضی نیست و دوست نداره در یک همچین پستی قرار بگیره و فقط در هاس شوء ها اون هم بصورت تک و توک شرکت کنه . او برای چندمین بار با دوستان نزدیک خودش صحبت کرده تا یجوری راه رو برای جدایی او از " دابلیو دابلیو ای " هموار کنن اما فعلا که نتیجه ای نداده .

کارلیتو خیلی وقت پیش ، قبل از اینکه دچار چنین وضعیتی بشه هم قصد داشت " دابلیو دابلیو ای " رو ترک کنه و به کمپانی " ای ای ای " مکزیک که در کشور خودش هست بپیونده . کارلیتو قبول داره که نمیشه به همین راحتی حضور در برابر هزاران نفر تماشاگر رو با کشتی گرفتن در برابر صد ها نفر عوض کرد اما او چاره ای نداره .

زمزمه هایی مبنی بر پیوستن احتمالی کارلیتو به " تی ان ای " بعد از جداییش از " دابلیو دابلیو ای " به گوش میخوره که فعلا با مخالفت مسئولان " دابلیو دابلیو ای " با جدایی او از کمپانی همه ی این صحبت ها الکی هستن و همه چیز رو آینده مشخص میکنه .

نظرات 2 + ارسال نظر
امین جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:09 http://www.editiranforum.blogsky.com

عالی بود خیلی خوب بود به وبلاگ من هم سر بزنید رو بنر ها هم کلیک کنید باحاله

سعید جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:13

سلام.من سعید 13 ساله نویسنده وبلاگ www.saeidwwe.blogfa.comهستم.وب خوبی داری پیوند وبلاگت رو امروز تو وبم میذارم اگه میشه پیوند وبم رو بذار:
اخبار و دانلود کشتی کج جهان
وب خوبی دارم اگه باورت نمیشه بیا نگاه کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد