SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

:: Big Daddy V's NEW Interview

 

 

دیروز مصاحبه ی جدیدی از بیگ ددی وی ، استار اخراج شده ی دابلیو دابلیو ای منتشر شد که او  

در این گفتگو درباره ی دلیل اخراج خودش گفت :

" می دونی چیه مرد ؟ مریض شدم . من ذات الریه گرفتم و این باعث تخریب بدن من شد . در حال حاضر بهترم ، بهترین حس رو در این سال ها دارم . من و دابلیو دابلیو ای با هم تصمیم گرفتیم و قرار شد مدتی استراحت کنم . الان رفتم تو کار فیلم . چند روز پیش اولین فیلمم رو تموم کردم . من نسبت به این تحول و دوره ی جدید خیلی احساس خوبی دارم و خیلی هیجان زده هستم . فقط میخوام یه چیزی به همه ی طرفدارام بگم . ازشون بابت اینکه من رو ساپورت کردن تشکر میکنم و براشون بهترین چیز ها رو آرزو میکنم . بیگ ویس سالمه و داره خوب پیش میره ! "

با صحبت های بیگ ددی وی میشه به این موضوع پی برد که ممکنه در آینده ای نچندان دور به دابلیو دابلیو ای برگرده و دوباره در این کمپانی فعالیت کنه .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد