SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

:: ... Update On Undertaker's Wrestlemania Streak and More

           

 

دو شب پیش چند استوری لاین نویس های دابلیو دابلیو ای با هم سر موضوع رکورد شکست ناپذریری آندرتیکر در رسل مینیا صحبت کردن و در پایان به این نتیجه رسیدن که این رکورد حتما باید شکسته بشه .

در این جلسه ی طولانی مدت چندین استار هم برای شکست دادن تیکر در رسل مینیا پیشنهاد داده شد که اصلی ترین گزینه تد دیبیاسی کوچک هست ! گفته میشه وینس مک من از تد دیبیاسی خیلی خوشش اومده و بدلیل استیل مشابه او به رندی اورتن ، میخواد از او یک رندی جدید بسازه .

:: یادآوری :: تد دیبیاسی بزرگ ، کسی بود که آندرتیکر رو در سروایور سریس 1990 وارد دابلیو دابلیو ای کرد .

البته وینس اصرار داره که رکورد شکست ناپذیری تیکر باید جاودانه بمونه اما نظر استوری لاین نویس ها چیز دیگری هست و اون ها میگن کریر آندرتیکر باید با شکست در رسل مینیا نابود بشه . جالبه که آندرتیکر هم گفته شکست او هیچ مشکلی بوجود نمیاره و از این بابت ناراحت نمیشه . اما تا وقتی که وینس قبول نکنه این صحبت ها فایده ای نداره .

به شخصه نظر من این هست که این رکورد برای همیشه باقی خواهد موند و در پایان آندرتیکر با پیروزی در رسل مینیا از دنیای کشتی کچ خداحافظی خواهد کرد .

-----------------------------------

میک فولی در هاس شوء دو شب پیش تی ان ای حضور پیدا کرد و گفت : " من به این کمپانی ایمان دارم و به همین دلیل به تی ان ای اومدم . من اومدم تا در تی ان ای تغییر توحل بزرگی ایجاد کنم . " فولی در اون شب بشدت مورد تشویق قرار گرفت و با آهنگی متفاوت وارد رینگ شد .

- شما میتونید تنها عکس منتشر شده از حضور فولی در تی ان ای رو از دو لینک زیر دریافت کنید . 

  

دانلود عکس حجم:KB99

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد