SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

:: ... Undertaker & HBK's Possible Storyline and More

  • استوری لاین درنظر گرفته شده برای آندرتیکر و شان مایکلز :

چند روز پیش بروس پریشچارد معروف به برادر لاو که اولین منجر آندرتیکر در دابلیو دابلیو ای بود ، از کمپانی اخراج شد . اما او قبل از اخراجش یه استوری لاین بین آندرتیکر و شان مایکلز نوشته بود که به این ترتیب بود :

بعد از رویال رامبل ، کین به دنبال حریفی برای رسلمینیا میگرده و میخواد با کسی که هیچ وقت نتونسته در رسلمینیا شکست بده ، یعنی برادرش آندرتیکر بجنگه . در این میان هست که وینس مک من هم بدلیل مشکلات بوجود اومده بین شین مک من و استفانی برمیگرده و برای قبول کردن یا رد کردن درخواست کین وارد یه داستان دیگه میشه . خیلی نمیگذره که شان مایکلز هم میخواد که با آندرتیکر در رسلمینیا مسابقه بده و میگه که میخواد آخرین مسابقه ی خودش رو برابر آندرتیکر انجام بده . اما وینس بین این دو کسی رو انتخاب نمیکنه بلکه یه مسابقه بین کین و شان مایکلز در نو وی اوت میذاره تا برنده ی این مسابقه حریف آندرتیکر در رسلمینیا بشه . شان مایکلز نقشش به هیل تغییر پیدا میکنه و تقلب هایی که سر بازی با کین در نو وی اوت انجام میده ، باعث منفور شدنش میشه . شان مایکلز بالاخره موفق میشه تا با هر گونه تقلبی کین رو شکست بده و حریف آندرتیکر در رسلمینیا بشه . بعد از نو وی اوت ، کین برای اینکه نقشی در رسلمینیا داشته باشه با شان مایکلز همدست میشه تا ضعف های برادرش آندرتیکر رو به شان نشون بده و به عبارتی کین بادی گارد شان مایکلز میشه . قبل از رسلمینیا ، شان منفور تر و آندرتیکر روز به روز محبوب تر میشه . روز رسلمینیا فرا میرسه و قرار هست شان مسابقه ی آخرش رو انجام بده . اما اینجا هست که استوری لاین به دو شکل تبدیل میشه تا وینس مک من بین این دو قسمت ، یکی رو انتخاب کنه :

1. یه مسابقه ی سخت و دشوار برای هر دو نفر هست . شان چندین بار میره برای پیروزی اما موفق نمیشه . آندرتیکر خیلی سعی میکنه و بالاخره موفق میشه در یه مسابقه ی Clean ، حریفش شان مایکلز رو شکست بده . بعد از مسابقه آندرتیکر دست شان مایکلز رو بالا میبره تا تماشاگرا هر دو استار رو مورد تشویق قرار بدن . شان مایکلز خداحافظی با شکوهی خواهد داشت و آندرتیکر همچنان در دابلیو دابلیو ای فعالیت خواهد کرد.

2. مسابقه ای طولانی همراه با صحنه هایی زیبا . در اواخر مسابقه شان مایکلز دور از چشمان داور با صندلی ضربه ای قوی به صورت آندرتیکر میزنه . کاور میکنه و داور به آرومی میشمره ، یک..دو.. اما کین [منجر شان در این مسابقه] پای او رو میگیره و به بیرون رینگ میکشه . کین شان رو میزنه و به داخل رینگ میفرسته . او به شان مایکلز چوکسلم میزنه و سپس آندرتیکر رو روی شان میندازه و مایک چیودا [داور] میشمره ، یک..دو..سه و آندرتیکر پیروز این مسابقه میشه . بعد از مسابقه پال بیرر در حالی که اون جام طلایی رو در دست داره [بعد از پنج سال دوری] وارد میشه و به آندرتیکر میگه : " وقتشه بریم خونه . " سپس صدای دینگ آهنگ آندرتیکر پخش میشه و برق ها خاموش میشه . بعد از اینکه برق ها روشن شد دیگه آندرتیکر در داخل رینگ نیست و هیچ وقت به دابلیو دابلیو ای برنمیگرده و در رینگ دیده نمیشه. اما در عین ناباوری شان برای مدتی دیگه در دابلیو دابلیو ای میمونه و مسابقه ی خداحفظیش رو در بکلش برابر کین بصورت Hell in a Cell انجام میده و بعد از شکست کین ، از کشتی حرفه ای خداحافظی میکنه .

در صورتی که این مسابقه به ثبت برسه و قرار باشه کمپانی دابلیو دابلیو ای از این استوری لاین استفاده کنه ، احتمال انتخاب گزینه ی اول خیلی بیشتر هست . چرا که خداحافظی شان در رسلمینیا 25 [نسبتا] قطعی بنظر میرسه و آندرتیکر هم تا سال 2012 با کمپانی دابلیو دابلیو ای قرار داد داره .

البته احتمال دیگه ای که داده میشه این هست که وینس اصلا از این استوری لاین استفاده نکنه . چون برادر لاو [نویسنده ی این داستان] از کمپانی اخراج شده و طبق شناختی که از وینس داریم بعید بنظر میرسه که از داستانی که توسط یه اخراجی نوشته شده پیروی کنه .

------------------------------------------

  • آینده ی نامشخص آل اسنوء :

سوپراستار سابق دابلیو دابلیو ای ، ای سی دابلیو و دابلیو سی دابلیو ؛ آل اسنوء به تازگی به کمپانی TNA پیوسته ولی مسئولان این کمپانی هنوز برای آینده ی او تصمیم قطعی ای نگرفتن .

وینس روسو در ابتدای حضور آل اسنوء در تی ان ای قصد داشت درگیری ای بین میک فولی و اسنوء بوجود بیاره اما جف جرت با او مخالفت کرد و جرت بر این عقیده بود که هنوز برای چنین درگیری ای زود هست . روسو به این فکر افتاد تا آل اسنوء رو جزو تیم مین ایونت مافیا کنه اما جرت باز هم مخالفت کرد . جرت گفت که تیم مین ایونت مافیا در ابتدا به عنوان جمعی از قهرمانان جهان معرفی شده و قهرمان جهان بودن یه شرط برای حضور در این تیم هست که حضور آل اسنوء در این تیم باعث شکستن این قانون میشه [چون اسنوء قهرمانی جهان نداره] .

به این ترتیب آینده ی آل اسنوء در تی ان ای نا معلوم هست و مشخص نیست او در آینده چه نقشی خواهد داشت. حضور او در تیم Frontline منتفی هست.

------------------------------------------

  • محبوب بودن رندی اورتن در بین تماشاگرا :

کمپانی دابلیو دابلیو ای از ابتدای بازگشت رندی اورتن [بعد از مصدومیتش] سعی داشت او رو همچنان یک هیل نگه داره و او رو روز به روز منفور تر کنه ، اما هر هفته کمپانی نتیجه ی بر عکس میگرفت بطوری که این چند وقته میبینید که رندی اورتن برابر محبوب ترین های برند RAW هم تشویق میشه !

کمپانی به این فکر افتاد که یه تیم هیل چند نفره بسازه چون معمولا چنین تیم هایی خیلی زود در بین تماشاگرا طرفداراشون رو از دست میدن ، این در طور تاریخ ثابت شده [مینیستری ، ایوولوشن و...] . به این ترتیب تیم رندی اورتن ، کودی رودس و مانو شکل گرفت که احتمالا در آینده ای نچندان دور تد دیبیاسی هم به این تیم خواهد پیوست . اما در اولین هفته نقشه ی کمپانی جواب نداد و رندی باز هم در حین ورود مورد تشویق قرار گرفت . البته هنوز برای قضاوت زود هست اما کاملا مشخصه رندی اورتن در بین بعضی از تماشاگرا محبوب هست و کمپانی کار خاصی نمیتونه بکنه .

باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا این ترفند ها باز هم جواب میده یا خیر. ضمن اینکه Sim Snuka [معروف به دویس] هم در این هفته ی راء خودش رو پسر جیمی اسنوکا معرفی کرد و در جدیدترین مصاحبه اش گفت با این وضع او هم میتونه جزو تیم رندی اورتن باشه!

------------------------------------------

  • تایسن تامکو به دابلیو دابلیو ای بازگشت :

در دارک مچ راء این هفته ، شاهد بازگشت تایسن تامکو به دابلیو دابلیو ای بودیم و او موفق شد در یه مسابقه ی کوتاه حریفش پال برچل رو شکست بده . اونطور که مشخصه وینس مک من علاقه ی خاصی به تایست تامکو پیدا کرده و سعی داره به او نقشی پررنگ و مثبت بده .

تامکو سه چهار سال پیش از کمپانی دابلیو دابلیو ای [به همراه کریستین] جدا شد و به تی ان ای پیوست . اما بعد از چند سال فعالیت از این کمپانی بیرون اومد و به درخواست خودش وارد کمپانی دابلیو دابلیو ای شد [مورد توجه وینس هم قرار گرفت].

وینس مک من از تایسن تامکو خواسته تا قطعی شدن بازگشت کریستین به دابلیو دابلیو ای ، او در FCW تمرین کنه و اگر هم کریستین به دابلیو دابلیو ای برنگشت ، او [تامکو] رو مستقیما وارد راستر کنه تا بصورت تکی در شوء ها کشتی بگیره. ضمن اینکه تامکو در دارک مچ این هفته ی راء [در حین ورود] بشدت مورد تشویق قرار گرفت.

------------------------------------------

  • تمایل کمپانی دابلیو دابلیو ای به بستن قرار داد های طولانی مدت :

کمپانی دابلیو دابلیو ای علاقه ی خاصی به بستن قرار داد های طولانی مدت با استار های بزرگش داره و قصد داره از نگه داشتن اون ها مطمئن بشه .

مثلا به تازگی کمپانی به ری میستریو ، سوپراستار فعلی برند راء قرار دادی پنج ساله با مبلغی قابل توجه پیشنهاد کرده که مورد قبول او هم واقع شده . یا دو روز پیش اعلام شد کمپانی قصد داره با رندی اورتن ، سوپراستار جوون و فعلی برند راء قرار داد طولانی مدت ده ساله امضاء کنه که طی اون مبلغ بسیار بالایی هم به او خواهد داد که احتمالا رندی هم با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد . همچنین قرارداد پنج ساله با مبلغ زیادی به کین هم پیشنهاد شده ولی مشخص نیست که او قبول کنه .

در صورت اینکه جزئیات بیشتری از این قرارداد ها بدستم رسید حتما در سایت قرار میدم .

------------------------------------------

  • خبر های کوتاه از کمپانی های کشتی حرفه ای :

- قرار گرفتن پروفایل میک فولی و کوین تورن در قسمت آلومنی سایت WWE.com .

- تغییر نقش قطعی میشل مک کول [از مثبت] به منفی .

- جدال کریستی همی برابر آسام کانگ در جنسس سر ناک اوتس تایتل .

- ریتیتگ 1.3 برای ای سی دابلیو این هفته .

- ساخته شدن فیلمی به نام والتر کوالسکی برای یادبود والتر کیلر کوالسکی .

- نزدیکی سی ام پانک به قهرمانی بین قاره ای .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد