SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

Batista Wall Paper

والیپر باتیستا رو آماده کردم.این والیپر از۲عکس باتیستا تشکیل شده وشما می توانید آن را از لینک زیر دریافت نمایید. 

 

 

 

gif دریافت والیپر 

--------------------

نکته:عکس نمونه کیفیت بدی دارد.اگر عکس را دریافت نماییدعکس دریافت شده دارای کیفیت خوبی است. 

---------------------

شما می توانید از لینک زیر آهنگ باتیستا را دریافت نمایید: 

 

دریافت آهنگ باتیستا 

 

بنا به در خواست یکی از بازدید کنندگان محترم آهنگ تریپل اچ را آماده کردیم که شما می توانید این آهنگ را هم دریافت نمایید. 

 

دریافت آهنگ تریپل اچ 

......................... 

خوش باشید 

والیپر جف هاردی

سلام.امروز یک والیپر از جف هاردی ساختم. این والیپر،والیپر زیبایی است وشما می توانید آن را از لینک های زیر دریافت کنید. (عکس زیر کیفیت خوبی ندارداما اگر والیپررا دریافت کنید والیپر کیفیت خوبی دارد)

  

  

 

دریافت والیپر 

 

............................ 

والیپر چند استار دیگر هم آماده است: 

تریپل اچ 

باتیستا 

ادج 

........................... 

خدا حافظ

WWECHAMPION PHOTOS

سلام.امروز عکس های کمربند دابلیو دابلیو ای که در دست سوپر استار ها ی سال 2006-2008 میلادی است را می توانید از لینک زیر دریافت کنید. 

   

 

دانلود|حجم:151 KB|تعداد:7عکس 

:: WWE Tribute The The Troops Results

                

نام رخداد : Tribute The The Troops

تاریخ انجام : شنبه . 20م دسامبر سال 2008

محل برگذاری : عراق

 

اینتروی دابلیو دابلیو ای پخش میشه.

راء این هفته با نشان دادن ویدئویی از سازمان و ارتش کشور آمریکا و ارتباط دبلیو دبلیو ایی با سربازان آمریکایی شروع شد .

هنگام شروع مراسم جرج دبلیو بوش از طریق مانیتور برای سربازان صحبت کرد . وی گفت : من از دبلیو دبلیو ایی برای اینکه در 8 سال گذشته سربازان را یاری کرده است تشکر میکنم . همچنین اینکه دبلیو دبلیو ایی برای این مراسم هیچ گونه مبلغی را بابت بلیط دریافت نمی کند . جرج دبلیو بوش صحبت هایش را با آروزی موفقیت برای آمریکا و سربازان این کشور تمام کرد .

مسابقه اول :: جف هاردی و سی ام پانک و آرتروث در مقابل جان موریسن و میز و جی بی ال

اول جف هاردی وارد رینگ میشه . جری لاور درباره ی قهرمانی او در آرماگدن توضیحاتی را می دهد . سپس سی ام پانک وارد رینگ میشه و در ورودی خودش به آغوش سربازان میره . آر تروث نیز با خواندن آهنگ ورودی خودش وارد رینگ میشه . بهترین تگ تیم سال و قهرمانان تگ تیم راء وارد رینگ می شوند . سپس جی بی ال با لیموزین خودش وارد میشه در حالی که لباس سربازان را بر تن دارد . سربازان در حال گفتن کلمه ی USA هستند . بازی شروع میشه و در آغاز آرتروث یک ضربه ی سنگین با پا به موریسن میزنه و پشت سر اون یک آرم درگ . حالا موریسن تروث را به طرف طناب ها میفرسته و جی بی ال یک شیطنت میکنه و باعث میشه جف هاردی و پانک به نشانه ی اعتراض به رینگ بیان و به جی بی ال حمله کنند .

کامرشال.

میز یک کلوزلاین به پانک میزنه یک .. دو .. میز ساید هدلاک را بر روی پانک اجرا میکنه ولی پانک یک ضربه ی سنگین با پا به سر میز میزنه . پانک سعی داره که با یکی از اعضای گروهش دست بده ولی موریسن وارد رینگ میشه و یک ضربه به قوزک پا او میزنه . پانک اسکوپ اسلم را به موریسن میزنه . هر دو استار سعی دارن که دست خودشان را به یکی از هم تیمی هایشان بزنند جف هاردی و میز وارد رینگ میشن . جف بر روی میز کار میکنه دابل فیت بر روی میز در گوشه ی رینگ یک .. دو .. جی بی ال وارد رینگ میشه و یک مشت به سر جف میزنه . حالا جی بی ال یک بیگ بوت به جف میزنه . در یک جا به جایی جف یک توایست آف فیت میزنه و حالا به گوشه ی رینگ میره و اسوانتان بمب را میزنه . یک .. دو .. سه ..

 

ویدئویی از ملاقات استارها با سربازان پخش میشه .

کامرشال.

 

لیلیان گارسیا اعلام میکنه مراسم سانتا کلوز برگذار می شود ولی امسال 2 نفر وجود دارند . کرایم تایم !! شد و جی تی جی با لباس های قرمز رنگ کریسمس وارد رینگ می شوند . سپس شد میگه من تک تک سربازان را دوست دارم . سپس کرایم تایم اعلام میکنه که دیواها وارد رینگ بشوند .  کلی کلی و میکی جیمز و ماریاو آلیشا فاکس و ایو وارد رینگ می شوند . سپس کرایم تایم و دیواها شروع به گرفتن جشن به همراه سربازان می کنند و سپس رینگ را ترک می کنند .

 

ویدئویی از نامه هایی که بچه ها برای سربازان نوشته اند نمایش داده می شود .

کامرشال.

ویدئویی نمایش داده می شود که سربازان درباره ی مفقود شدن تعدادی از افرادشان صحبت می کنند . کریس جریکو درباره ی پیشرفتی که اینجا نسب به سال گذشته داشته صحبت میکنه . جی بی ال نیز این موضوع را تاکید میکنه و میگه نسبت به سال های گذشته اینجا فوق العاده تغییر کرده است . همچنین تعدادی از سربازان و مردمان عراقی نیز در این ویدئو نشان داده می شود .

 

مسابقه دوم :: جان سینا و باتیستا و ری مستریو در مقابل کریس جریکو و بیگ شو و رندی اورتون

بیگ شو و سپس کریس جریکو وارد رینگ می شوند . جریکو در میان ورودی خودش بسیار منفور بود . رندی اورتون نیز با شخصیت هیل خودش وارد رینگ میشه .

کامرشال.

آهنگ باتیستا زده میشه و سربازان بسیار هیچان زده هستند . باتیستا یک شلوار ارتشی به پای خود کرده است و در همین حال وارد رینگ میشه . ری میستریو نیز وارد میشه و به میان آغوش سربازان میره . او این حرکت را سال پیش نیز انجام داد . در آخر نیز آهنگ جان سینا زده میشه و سربازان به شدت هیجان زده هستند و سینا برای چهارمین سال وارد این مراسم می شود .

بازی شروع میشه و باتیستا رندی اورتون را به گوشه ی رینگ میبره ولی اورتون دفاع میکنه و ضربه هایی را به باتیستا میزنه . حالا کریس جریکو در رینگ است . باتیستا یک سایداسلم به جریکو میزنه و دست خودش را به ری میزنه . ری میخواد یک 619 بزنه ولی بیگ شو اجازه نمیده و او را به بیرون از رینگ پرت میکنه .

کامرشال.

کریس جریکو در حال زدن ضربات متعدد به ری است . ری بسیار تلاش میکنه که دستش را به یکی از هم تیمی هایش بزنه ولی جریکو اجازه نمیده . حالا ری در گوشه ی رینگ است و جریکو در حال سرگرم کردن داور است و در همین لحظه بیگ شو یک ضربه سنگین با سر به ری میستریو میزنه . حالا جریکو به بیگ شو اعتراض میکنه و میگه چرا در بازی دخالت کردی . کریس جریکو یک سیلی به بیگ شو میزنه . بیگ شو عصبانی میشه و یک چوک اسلم به جریکو میزنه . حالا جان سینا در رینگ است و در حال مبارزه با اورتون . سینا فایو ناکل شافل را بر روی اورتون اجرا میکنه . جان سینا خودش را برای اف یو آماده میکنه ولی جریکو میاد و یک ضربه با پا به سر سینا میزنه . حالا باتیستا برای دفاع از سینا به رینگ میاد ولی اورتون یک بک بریکر به باتیستا میزنه . حالا اورتون میخواد آر کی او بزنه ولی سینا او را به سمت جریکو هل میده و حالا اورتون و جریکو هر دو بر روی طناب دوم رینگ افتاده اند و ری میستریو یک دابل 619 میزنه . حالا سینا اف یو را اورتون و باتیستا بمب را باتیستا به کریس جریکو میزنه . اورتون و جریکو هر دو در یک زمان پین می شوند . یک .. دو .. سه ...

:: Smackdown Results - Dec. 19 , 2008

               

نام رخ داد : اسمکدان

تاریخ انجام : جمعه ، 19م دسامبر سال 2008

محل انجام : بلتیمور

  

اینتروی دابلیو دابلیو ای پخش میشه.

هایلایت هایی از چگونگی پیروزی جف هاردی در آرماگدون رو شاهد هستیم .

به ورزشگاه میریم و جیم راس و تز به همه خوش آمد میگن .

آهنگ جف هاردی پخش میشه و او در میان تشویق بی سابقه ی تماشاگرا وارد میشه . جف وارد رینگ میشه و با تماشاگرا [بیش از] سه دقیقه جشن میگیره . جف همینطور داره خوشحالی میکنه و کمربندش رو روبه تماشاگرا بالا میگیره و تماشاگرا او رو بشدت مورد تشویق قرار میدن . در همین لحظه اج وارد میشه و بطور فیزیکی به جف حمله میکنه و او رو بشدت میزنه . اج میکروفون رو برمیداره و میگه : " تو یه خوش شانس و قهرمان تقلبی هستی . هیچ چیز تغییر نکرده و همچنان از تو بهترم . در سروایور سریس هم هیچ چاره ای جز حمله به تو نداشتم . " جف بلند شده و داره فیس تو فیس به حرف های اج گوش میده. جف به اج میگه : " دروغگو . " و تماشاگرا سرود ' لایر [دروغگو] ' رو سر میدن . اج میگه : " امشب من مقابل مت هاردی ، و جف هاردی هم برابر ولادیمیر کازلاو قرار خواهد گرفت . " جف کمی مکث میکنه و سپس میگه : " تموم شد ؟ " و بطور ناگهانی به اج توییست آو فیت میزنه . تماشاگرا جف رو مورد تشویق قرار میدن . جف در حالی که کمربند دابلیو دابلیو ای رو در دست داره به قسمت رمپ ورزشگاه میره و برای تماشاگرا دست تکون میده .

 

کامرشال .

مسابقه اول :: ام وی پی و قهرمان ایالات متجده شلتن بنجامین برابر آر تروث و هاریکین هلمز

برمیگردیم و شلتن بنجامین ، ام وی پی و هاریکین هلمز داخل رینگ هستن . در این لحظه آهنگ آر تروث پخش میشه و او [مثل همیشه] از بین تماشاگرا وارد میشه و مورد تشویق قرار میگیره . ام وی پی و آر تروث مسابقه رو آغاز میکنن . ام وی پی حمله میکنه ولی تروق کونر و رول آپ میکنه ، یک..دو.. . ام وی پی بعد از تسلط بر بازی ، جای خودش رو به بنجامین میده . بنجامین بعد از چند قفل پی در پی سعی داره حریفش رو کاملا در کنترل بگیره . اما تروث با زرنگی موفق میشه یکی از فن ها رو کونر کنه . او به طرف هاریکین هلمز میره و با او تگ میشه . تماشاگرا هلمز رو [در حین ورود] مورد تشویق قرار میدن . هلمز میاد و شلتن رو بشدت میزنه . سپس کاور میکنه ، یک..دو.. اما ام وی پی دخالت میکنه . تروث هم میاد تا با ام وی پی درگیر بشه . تروث موفق میشه ام وی پی رو به بیرون رینگ بفرسته اما شلتن از پشت سر همینکار رو روی تروث انجام میده. ام وی پی با بنجامین تگ میشه  و میره یه کیک به هلمز بزنه اما هلمز جاخالی میده و کیک به بنجامین برخورد میکنه . هلمز ام وی پی رو میزنه و جای خودش رو به تروث میده . تروث میاد و به ام وی پی کورک اسکرو البوء میزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه. (5:33)

 

در بک استیج ، ویکی گررو کنار چاوو گررو هست و داره قهوه میخوره . ویکی گررو به چاوو میگه : " این قهوه که سرده . امتحانش کن ... " چاوو امتحان میکنه و سپس ویکی به او سیلی میزنه و میگه : " من گفتم قهوه ی داغ میخوام . " در همین لحظه اج وارد میشه و سر اینکه چرا امشب نمیتونه با جف مسابقه بده عصبانی هست . ویکی میگه : " صبر کن ، امشب نوبت داداش بزرگست . "

کامرشال.

مسابقه دوم :: جسی و فستس برابر قهرمانان تیمی جهان ، میز و جان مورسن

جسی و فستس وارد میشن و گروهی از تماشاگرا اون ها رو تشویق میکنن . ویدئویی از چگونگی مورد تمسخر قرار گرفتن فستس و جسی در سه هفته ی پیش اسمکدان [در حین ورود جسی و فستس به رینگ] پخش میشه . جان مورسن و میز وارد میشن و جالبه که تعدادی از تماشاگرا هم اون ها رو تشویق میکنن . میز و مورسن میان داخل رینگ . مسابقه آغاز میشه و در همین ابتدای کار ، [وقتی زنگ شروع مسابقه بصدا در اومد] میز میره بیرون رینگ و زنگ رو یکبار دیگه میزنه تا فستس نرمال بشه . اما جسی میاد و میز رو میزنه و بار دیگه زنگ رو بصدا در میاره که این باعث میشه فستس مثل همیشه [بعد از شنیدن صدای زنگ] عصبانی بشه و به سمت حریف که مورسن هست حمله کنه . مورسن کنترل بازی رو با چند مشت در دست میگیره ولی خیلی زود فستس به بازی برمیگرده و فن هایی که همیشه از او میبینیم رو اجراء میکنه . در همین لحظه میز و جسی درگیر میشن و میز میره و یکبار دیگه زنگ رو میزنه . حالا مورسن از فرصت استفاده میکنه و به فستس مونلایت درایو میزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه . (2:30)

 

کامرشال.

ویدئویی خنده دار از دی اکس پخش میشه که طی اون تریپل ایچ و شان همدیگه رو مسخره میکنن و در پایان تریپل ایچ به موهای شان [که داره میریزه] گیر میده و این باعث عصبانیت شان میشه .

در بک استیج ، ایو با مت هاردی مصاحبه ای ترتیب میده که تماشاگرا به محض دیدن چهره ی مت او رو مورد تشویق قرار میدن . ایو درباره ی پیروزی جف میپرسه و میخواد بدونه مت چه حسی داشت وقتی دید جف پیروز شد . مت میگه : " وقتی دیدم ، سورپرایز شدم . " سپس ایو درباره ی مسابقه ی مت با اج میپرسه.

کامرشال.

مسابقه سوم :: اج برابر قهرمان ای سی دابلیو ، مت هاردی

مت هاردی وارد میشه و مورد تشویق قرار میگیره . سپس اج [با چهره ای مثل دیوونه ها] وارد میشه . اج میره داخل رینگ و مسابقه شروع میشه . مت سعی داره مسابقه رو در کنترل خودش بگیره اما موفق نیست و اج او رو در رستلاک گیر میندازه . مت قفل رو میشکونه و اج رو به بیرون رینگ پرت میکنه و سپس بهش میخنده . کامرشال . حالا مت کنترل بازی رو در دست داره ولی اج موفق میشه بعد از یه کونر ، اینبار او مت رو به بیرون رینگ پرت کنه . اج بعد از ریکاوری ، میره بیرون رینگ و به مت حمله میکنه . او چندین ضربه ی قوی به مت میزنه و سپس او رو به رینگ برمیگردونه . اج روی بازوی مت کار میکنه و سپس مت رو از بالای طناب ها [با سر] پرت میکنه پایین . مت به بازی برمیگرده و سعی داره به اج ساید افکت بزنه اما اج کونر میکنه و آرم بار میزنه . رستهولد از اج اجراء میشه و هاردی درون این قفل گیر افتاده . او بالاخره [بعد از تلاش زیاد] موفق میشه قفل رو بشکونه و به اج کلولاین بزنه . اتامیک دراپ از مت . هاردی بعد از یه کلوزلاین به اج ، به او بولداگ میزنه . سپس مت میره بالای طناب ها تا مونسالت رو اجراء کنه . اج میره بالای طناب ها تا مت رو پرت کنه پایین اما موفق نیست و مت با چند البوء اج رو میندازه وسط رینگ . سپس مونسالت از مت اجراء میشه . کاور میکنه ، یک..دو.. . مت منتظر هست تا اج بلند شه . او میره برای توییست آو فیت اما اج کونر میکنه و نلسن اسلم میزنه . اج قصد داره از طناب ها بالا بره اما مت میره و او رو میگیره و بهش ساید افکت میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. اما اج روپ بریک میکنه . چندین پینفال و قفل پشت سر هم و بی فایده . مت کاملا بر بازی سوار هست و بعد از آپرهند میره برای توییست آو فیت اما اج کونر میکنه و مت رو به گوشه ی رینگ میفرسته . مت بسختی از جاش بلند میشه و اج هم فیگور اسپیر گرفته . اج منتظر میمونه تا مت برگرده . مت برمیگرده و اج به طرف او میدوئه و موفق میشه اسپیر بزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه . (15:08)

 

بعد از مسابقه ، اج به قسمت رمپ ورزشگاه میره و از اونجا به مت نگاه میکنه .

کامرشال.

مسابقه چهارم :: ازکیل به همراه براین کندریک برابر قهرمانان تیمی کارلیتو به همراه پریمو کولون

برمیگردیم و ازکیل به همراه براین کندریک وارد میشن و تماشاگرا این دو رو هو [بو] میکنن . گزارشگر فقط ازکیل رو معرفی میکنه [چون مسابقه بین او و کارلیتو هست]. کارلیتو و پریمو هم داخل رینگ هستن . قبل از بصدا در اومدن زنگ ، کارلیتو سیبش رو به طرف ازکیل پرت میکنه و به او حمله میکنه . چند حمله ی پشت سر هم از کارلیتو ولی بی فایده . کارلیتو یه سیلی به ازکیل میزنه اما ازیک او رو از رینگ به بیرون پرت میکنه . ازکیل حواس داور رو پرت میکنه و کندریک میره در بیرون رینگ فینیشرش رو روی کارلیتو بزنه اما کارلیتو کونر میکنه و پریمو او رو میزنه . کارلیتو به رینگ برمیگرده و ازکیل رو میزنه . سپس میره بالای طناب ها و به ازکیل کراس بادی میزنه . کارلیتو کاور میکنه ، یک..دو.. . کارلیتو میره از طناب دوم روی ازکیل اسپرینگبورد بزنه اما ازیک او رو تو هوا میگیره و فینیشرش رو روی او اجراء میکنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه . (3:29)

 

کامرشال.

مسابقه پنجم :: نامبر وان کانتندرز مچ فور د دیواس تاتیل :: ماریس برابر ماریا

میشل مک کول داخل رینگ هست [رفتار تماشاگرا طوری هست که انگار او رو نمیشناسن] . ماریس وارد میشه و سپس شاهد ورود ماریا هستیم که مورد تشویق قرار میگیره . برنده به مصاف مک کول [سر کمربند دیواس] خواهد رفت . مسابقه آغاز میشه و ماریس ماریا رو تهدید میکنه . ماریا به ماریس سیلی میزنه . ماریس رینگ رو ترک میکنه و ماریا به دنبال او میره اما این ماریس هست که ماریا رو میزنه . ماریس ، ماریا رو به رینگ برمیگردونه و او رو میزنه . ماریس میره برای یه کلوزلاین اما ماریا ریورس میکنه و خودش یه کلوزلاین میزنه . ماریا میره بالای طناب ها برای یه پرش اما موفق نیست . بنظر میرسه ماریا از ناحیه ی انگشت دچار مصدومیت جدی شده . ماریس ماریا رو بلند میکنه و بهش دی دی تی میزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه. (3:36)

 

 

بعد از مسابقه ، ماریس میره بیرون رینگ و به کمربند دیواس و میشل مک کول نگاه میکنه . مک کول هم به ماریس نگاه میکنه . ماریس میخواد به کمربند دیواس دست بزنه که مک کول به او سیلی میزنه و [در] میره !

در بک استیج ، میستر کندی داره با ام وی پی صحبت میکنه . تماشاگرا با دیدن کندی ، او رو تشویق میکنن . کندی سعی میکنه ام وی پی رو آروم کنه . اما در حین صحبت هاش یه تیکه بهش میپرونه که باعث عصبانیت ام وی پی میشه و ام وی پی هم چند نکته درباره ی فیلم کندی میگه ولی تاثیر چندانی روی [اعصاب] او نداره . کندی در پایان میگه : " البته این جوری که تو میگی نیست ولی از انتقاداتت ممنونم . همچنین کریسمس خوبی رو میییییییستر کندی [کندی!] برات آرزو میکنه . "

راء ریباند پخش میشه .

در بک استیج ، ایو با گریت کالی مصاحبه میکنه و نظر او رو درباره ی بوسه ی او [کالی] با می یانگ میپرسه . کالی یه چیز به هندی میگه و رانجین سینگ ترجمه میکنه : " گریت کالی گفت که بوسه ی او با تو [ایو] خوب بود اما واقعا بوسه اش با می یانگ یه چیز دیگه [بهتر] بود . "

کامرشال.

مسابقه ششم :: دابلیو دابلیو ای چمپین جف هاردی برابر ولادیمیر کازلاو

ولادیمیر کازلاو وارد میشه و تماشاگرا او رو هو [بو] میکنن . جف هاردی وارد میشه و مورد تشویق [شدید] تماشاگرا قرار میگیره . او مثل ورودی های چند وقت اخیرش با میک آپ وارد میشه . مسابقه آغاز میشه و کازلاو ، جف رو در بیر هگ گیر میندازه ولی هاردی چند البوء میزنه . کازلاو ، جف رو به بیرون رینگ پرت میکنه و خودش هم بعد از کمی مکث میره بیرون رینگ اما جف سریعا به رینگ برمیگرده . کازلاو از رینگ بالا میاد تا وارد بشه [هنوز پشت طناب هاست] که در این لحظه جف به او دراپ کیک میزنه و او رو به زمین پرت میکنه . کامرشال . برمیگردیم و کازلاو بر بازی مسلط هست . ریپلی ای پخش میشه که مربوط به لحظاتی هست که شاهد کامرشال بودیم . چندین رستلاک از کازلاو اجراء میشه اما هاردی قفل هارو میشکونه و به بالای طناب ها میره و میره کراس بادی بزنه ولی کازلاو او رو تو هوا میگیره و بهش پاوراسلم میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . کازلاو میره تا روی بازوی هاردی کار کنه . آرم بار از کازلاو . هاردی سعی داره با چند مشت قفل رو بشکونه اما کازلاو هر دو دست او رو قفل میکنه و بهش تریپل هدبات میزنه . بلی تو بلی از کازلاو . کازلاو ، هاردی رو به گوشه ی رینگ پرت میکنه و به طرفش حمله میکنه اما هاردی جاخالی میده . هاردی به طرف گوشه ی رینگ میدوئه و از طناب ها بالا میره و به کازلاو ویسپر اینده ویند میزنه . هاردی میره برای اینکه دومین ویسپر اینده ویند رو اجراء کنه اما اج از راه میرسه و به او حمله میکنه . داور مسابقه رو [با قانون دی کیو] به نفع جف هاردی اعلام میکنه ، یعنی کازلاو هنوز توسط کسی پین نشده . (20:00)

بعد از مسابقه ، اج بشدت هاردی رو میزنه و کازلاو هم به اج ملحق میشه . از مانیتور ورزشگاه پخش میشه در بک استیج ، تریپل ایچ داره با لباس شخصی [خیابونی] به طرف ورودی ورزشگاه میدوئه . اج میبینه و متوجه میشه . او میره بیرون رینگ و یه صندلی بر میداره و منتظر تریپل ایچ میمونه . آهنگ تریپل ایچ پخش میشه و او در میان تشویق تماشاگرا وارد میشه . تریپل ایچ میره داخل رینگ و اج صندلی رو بالا میبره ولی تریپل ایچ یه کیک به شکم او میزنه و پدیگری رو روی اج اجراء میکنه . تریپل ایچ به کازلاو حمله میکنه و او رو از رینگ به بیرون پرت میکنه . تریپل ایچ زیر رینگ دنبال چیزی میگرده و بله ، او پتک [اسلجهمر] اش رو برمیداره . تریپل ایچ تا ورودی ورزشگاه بدنبال کازلاو میدوئه و کازلاو داره سعی میکنه در بره . حالا در داخل رینگ ، جف میره بالای طناب ها و تماشاگرا تشویقش میکنن . جف میپره و سوانتان بامب رو روی اج اجراء میکنه . سپس جف کمربند دابلیو دابلیو ای رو در دستانش میگیره و با تماشاگرا شادی میکنه .