SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

:: Carrier New WWE Toward 4 PPV

 

یکی از برنامه های اصلی دبلیو دبلیو ایی این است که در طول سال 4 پی پی وی خودش را بزرگترین و منحصر به فرد ترین پی پی های سال معرفی کنه . گفته میشه این 4 پی پی وی شامل رویال رامبل & سامراسلم & سوویور سریس و رسل منیا است . دبلیو دبلیو ایی قصد دارد که هر یک از این پی پی وی ها را مختص یک عمل باشد برای مثال پی پی وی وان نایت استند تمام بازی هایش به صورت اکستریم هستش و همچنین پی پی وی نایت آف چمپیونز در آن تمام کمربندها بازی دارند . همچنین دبلیو دبلیو ای از اینکه بازی اسکرامبل مچ در آنفورگیون با موفقیت نمایش داده شد خوشحال است و گفته میشه این عمل سال آینده نیز انجام می شود و همچنین ما شاید شاهد برگذاری المیشن چمپر در نو وای اوت سال آینده باشیم

استون کلد در برابر وینس میک من

دانلود مسابقه ی انیمیشن استون کلد در برابر وینس میک من در لینک زیر: 

 

دانلودباحجم ۶مگابایت

فیتال فور وی مچ

دانلود مسابقه ی فیتال فور وی مچ که چلنجر تریپل اچ در آن مشخص شد یعنی مسابقه ی  جف هاردی در برابر ام وی پی در برابر کندریک در برابر بنجامین از لینک زیر:  

 

 دانلودبا کیفیت خوب حجم:7,812 KB

:: John Cena Character Change

                    

 

پرو رستلینگ مطلبی در رابطه با بازگشت جان سینا و آینده ی او منتشر کرده .

" جان سینا قبل از اتمام سال دو هزار و هشت برمیگرده . اون طور که بگوش میرسه سینا نتونسته جوری که مقامات دابلیو دابلیو ای میخوان با طرفدارها ارتباط برقرار کنه . کمپانی میخواست که سینا به حد استون کلد و راک برسه .

قرار هست سینا وقتی برگرده به یک استار و مدل فشن تبدیل بشه . ضمن اینکه ایده داده شده تا سینا هیل و منفور بشه . کمپانی میخواست که سینا رو به فیس تبدیل کنه اما سینا انتظاران کمپانی رو برآورده نکرد . حالا موقعش رسیده که روی دیگر سینا رو ببینیم . یک هیل تازه کار . "

------------------------------------------------- 

- سینا قبل از مصدومیتش وقتی با باتیستا و تریپل ایچ درگیر بود هم نسبتا یک هیل به حساب میومد . شاید سینا بعد از بازگشتش تبدیل به یک هیل مثل اج بشه .

Download MU Shelton Benjameen

باسلام امروز دانلود آهنگُShelton Benjameenرو گذاشتم.   

دانلود در فرمت MP3

:: Smackdown Results - September 12 , 2008

                       

اینتروی دابلیو دابلیو ای پخش میشه .

هایلایت های مسابقه ی چمپین شیپ اسکرمبل در آنفورگیون پخش میشه .

شاهد اینتروی اسمکدان هستیم .

به ورزشگاه میریم و مراسم آغازین شوء انجام میشه .

جیم راس و تز اعلام میکنن امشب جف هاردی ، ام وی پی ، برایان کندریک و قهرمان ایالات متحده شلتن بنجامین در یک فیتال فور وی مچ برابر هم قرار میگیرن که برنده در نو مرسی برابر تریپل ایچ قرار خواهد گرفت .

آهنگ تریپل ایچ پخش میشه و او در میان تشویق تماشاگرا وارد میشه . هانر گفت : " همه دی وی دی آنفورگیون رو هر چه زود تر نگاه کنید . البته نه بخاطر نتیجه ی خوبی که داشت . ببینید در این ایونت تنها کسی که همچنان به عنوان قهرمان باقی موند من بودم . " جف هاردی وارد میشه و حرف تریپل ایچ رو قطع میکنه . او میگه : " هر کسی در این لاکر روم داره مستقیما به تو نگاه میکنه . یکیشون هم من هستم . تریپل ایچ ، تو در این بیزینس مثل خدا هستی ... " د گیم حرف جف رو قطع میکنه و کوتاه جوابش رو میده و بهش میگه که از این کار های جف خوشش میاد . هاردی میگه : " من هیچ وقت کسی رو نداشتم که بهم کمک کنه و هوام رو داشته باشه . نه دی اکس ای بود ، نه فامیلی ( لا فامیلیا ) . همیشه خودم بودم . " تریپل ایچ یاد آوری میکنه : " مت هاردی ، برادرت قهرمان ای سی دابلیو شد . تو مثل او موفق نبودی . تو بدون مت کاری نمیتونی انجام بدی . " د گیم ادامه میده : " من به تو احترام میذارم و به تمام کارهایی که در این بیزینس کردی .من امیدوارم که تو برنده بشی . " جف هاردی میگه که حتما برنده خواهد شد . تریپل ایچ میگه : " مهم نیست که چه اتفاقی میفته ، وقتی به نو مرسی بیای تو با من روبرو میشی . "

بعد از کامرشال برمیگردیم .

مسابقه ی اول :: میشل مک کول ، ماریا و بریه بلا در برابر ناتالیا ، ماریس و ویکتوریا

دیواس وارد میشن و بین اون ها ماریا و مک کول مورد تشویق قرار میگیرن . مسابقه شروع میشه و تیم ناتالیا بهتر کار میکنه . تا سومین دقیقه ی مسابقه کنترل بازی دست تیم ناتالیا ، ماریس و ویکتوریا هست و پشت سر هم تگ میشن . ویکتوریا و بریه بلا داخل رینگ هستن که در یک صحنه همه ی اعضای دو تیم با هم درگیر میشن . در اون شلوغی بریه بلا از فرصت استفاده میکنه و ویکتوریا رو رول آپ میکنه 1..2..3 و به این ترتیب تیم میشل مک کول ، ماریا و بریه بلا پیروز مسابقه میشه .

هایلایت هایی از صحنه های مهم این بازی پخش میشه .

بعد از کامرشال برمیگردیم .

مسابقه ی دوم :: چاوو گررو به همراه بم نیلی در برابر آر تروث

چاوو و بم نیلی وارد میشن . آر تروث مثل هفته ی قبل از بین تماشاگرا وارد میشه و مورد تشویق قرار میگیره . مسابقه شروع میشه و دو استار با هم درگیر میشن . آر تروث در اوایل مسابقه بهتر کار میکنه و مسابقه رو در کنترل خودش داره . حرکات جالب آر تروث باعث میشه تماشاگرا او رو تشویق کنن . چاوو اسلم میزنه و میره بالای طناب ها . میخواد فراگ اسپلش رو اجراء کنه که تروث میاد و چاوو رو پرت میکنه پایین . بم نیلی دخالت میکنه و تروث رو میزنه و از رینگ به بیرون پرت میکنه . داور در همین لحظه مسابقه رو با قانون دی کیو به نفع آر تروث به پایان میرسونه .

اما بعد از مسابقه چاوو گررو با عصبانیت به بم نیلی نگاه میکنه و باهاش درگری لفظی پیدا میکنه . چاوو به نیلی میگه که من تورو به اینجا رسوندم . بم نیلی چاوو رو میزنه . سپس با چهره ای گیج و مضطرب به چاوو نگاه میکنه . آر تروث میاد و به نیلی اکس کیک میزنه . چاوو برمیگرده و به آر تروث حمله میکنه .

در بک استیج ، ایو داره با شلتن بنجامین مصاحبه میکنه که در حین صحبت های بنجامین تریپل ایچ میاد . بنجامین به د گیم میگه که من در اسکرمبل یکی از کسایی بودم که پین نشدم . تریپل ایچ هم پرواز جف هاردی رو در اواخر بازی به یاد شلتن میاره که اگه وقت بود شاید شلتن هم پین میشد .

در کنار رینگ هستیم و تز و جیم راس دارن با هم صحبت میکنن .

مسابقه ی سوم ::  فستس به همراه جسی در برابر کنی دایکسترا

فستس و جسی وارد میشن و مورد تشویق قرار میگیرن . سپس کنی میاد . قبل از اینکه زنگ شروع مسابقه بصدا در بیاد کنی با یک حرکت زیرکانه به فستس حمله میکنه و او رو میزنه . جسی متوجه میشه و سریعا میره و زنگ شروع مسابقه رو میزنه . مسابقه تبدیل به یک دعوا میشه و داور که میبینه نمتیتونه کار رو کنترل کنه ؛ بازی رو بی نتیجه اعلام میکنه . اما همچنان دو استار با هم درگیر هستن .

بعد از مسابقه فستس  و جسی کنی رو میزنن و او رو تا بک استیج دنبال میکنن .

تز و راس میگن که وقت این هست که ویکی و بیگ شوء بیان و بگن برای چی به آندرتیکر حمله کردن .

سپس هایلایت هایی از درگیری آندرتیکر و بیگ شوء در آنفورگیون پخش میشه .

ویکی گررو وارد میشه و تماشاگرا او رو بشدت هوو میکنن . ویکی چندین بار میگه : " عذر میخوام ... عذر میخوام ، میخوام صحبت کنم " وقتی جو آروم شد ویکی بیگ شوء رو معرفی میکنه و با بیگ شوء هم مثل ویکی رفتار میشه . بیگ شوء خیلی زود شروع به صحبت میکنه : " من خواستم قانون رو رعایت کنم و کاری که من کردم بخاطر بهتر شدن اسمکدان بود . و چیزی بود که برای طرفدارا بهتر بود . ما میخواستیم در آنفورگیون بخاطر شرکت ندادن آندرتیکر در مسابقه ی اسکرمبل عذرخواهی کنیم که او قبول نکرد و این اتفاق افتاد . اگه الان شرمنده نیستی ، کاری میکنم که بشی ... "

بعد از کامرشال برمیگردیم .

مسابقه ی چهارم :: ولادیمیر کوزلاو در برابر فوناکی و اسکاتی گلدمن

فوناکی و گلدمن داخل رینگ هستن و  حالا آهنگ کوزلاو پخش میشه و او وارد میشه . کوزلاو به دو استار حمله میکنه و سپس به هر دوی اون ها کیک میزنه . کوزلاو نگاهی میندازه و سپس با خونسردی به طرف فوناکی میره و او رو کاور میکنه . 1..2..3 و کوزلاو موفق میشه در عرض یک دقیقه این مسابقه هندیکپ مچ رو ببره .

بعد از مسابقه کوزلاو میگه که من چلنج بهتری میخوام . کسی که هیچ کس نمیتونه متوقفش کنه .

در بک استیج ، تریپل ایچ در کنار ازیکیل هست و ازیک داره جدیدترین مجله ی دابلیو دابلیو ای رو میخونه . برایان کندریک میاد و به تریپل ایچ میگه که من بیشتر از همه قهرمانی موقتم رو تو اسکرمبل نگه داشتم . تریپل ایچ میگه مسخرست . بین تمام بازنده ها در اون شب ، تو بزرگ ترن بازنده بودی .

مسابقه ی پنجم :: کارلیتو و پریمو کولون در برابر قهرمانان تیمی زک رایدر و کرت هاکینز

استارها وارد میشن و تیم کارلیتو و پریمو کولون بشدت مورد تشویق قرار میگیرن .  کارلیتو شلوار بلندی پوشیده و تیپش کاملا تغییر کرده . در اوایل مسابقه پریمو کولون و رایدر با هم درگیر میشن و کولون فوق العاده کار میکنه . اما کم کم مسابقه دست تیم رایدر و هاکینز میفته و با قفل های پی در پی ای که اجراء میکنن طرفدارا رو خسته میکنن . اما کارلیتو به بازی میاد و یک لحظه از فرصت استفاده میکنه و بک استبر میزنه . کاور میکنه 1..2..3 و تیم پریمو کولون و کارلیتو پیروز میشن . ضمن اینکه این مسابقه سر کمربند نبود .

در بک استیج ، تریپل ایچ میگه که چرا ام وی چی در مسابقه ی اسکرمبل حضور داشت در حالی که او هیچ کار خاصی نکرد ؟

دابلیو دابلیو ای 7/24 پخش میشه .

در رینگ اعلام میشه که مسابقه ی فیتال فور وی مچ تا دقایقی دیگه آغاز میشه.

مسابقه ی ششم :: فیتال فور وی مچ :: جف هاردی در برابر ام وی پی در برابر کندریک در برابر بنجامین

ام وی پی با ورودی همیشگیش وارد میشه . سپس شاهد ورود شلتن بنجامین ، قهرمان ایالات متحده هستیم . برایان کندریک وارد میشه و مثل همیشه قبل از ورود و بعد از ورود به رینگ میرقصه . حالا نوبت نفر چهارم هست و جف هاردی در میان تشویق شدید تماشاگرا وارد میشه . جیم راس میگه امشب هیچ کس به اندازه ی جف تشویق نشده . مسابقه شروع میشه و استار ها با هم درگیر میشن . چیز خاصی ندیدیم و حالا در دومین دقیقه ی مسابقه هستیم . کندریک میره تا فینیشرش رو روی ام وی پی اجراء کنه اما ام وی پی نمیذاره و او رو میزنه . اون طرف هم جف میره برای کاور 1..2.. اما موفق نیست . بعد از کامرشال برمیگردیم . داور حواسش به اتفاقات داخل رینگ هست و در بیرون ازیکیل میاد و جف رو میزنه . داور نمیبینه . ام وی پی داخل رینگ هست و شلتن رو داره میزنه . اون طرف هم جف مصدوم بنظر میرسه . در دقیقه ی سیزدهم مسابقه هاردی بالاخره به رینگ برمیگرده و به شلتن بنجامین سوانتان بامب میزنه . اما ام وی پی میاد و شلتن رو از رینگ به بیرون میندازه . کندریک و ام وی پی با هم هاردی رو میزنن . سپس ام وی پی به کندریک کلوزلاین میزنه . چند لحظه بعد ، شلتن بنجامین برمیگرده و فینیشرش رو روی ام وی پی اجراء میکنه . اما کندریک میاد و شلتن بنجامین رو میزنه . سپس کندریک فینیشرش ، د کندریک رو روی شلتن اجراء میکنه . اما هاردی از راه میرسه . ازیکیل رو میزنه . کندریک داره سینه خیز خودش رو به شلتن میرسونه . اما هاردی میره بالای رینگ و سوانتان بامب رو روی کندریک اجراء میکنه . کاور میکنه 1..2..3 و جف هاردی موفق میشه جواز مسابقه با تریپل ایچ در نو مرسی رو بدست بیاره .

بعد از مسابقه ولادیمیر کوزلاو وارد میشه . به جف هاردی حمله میکنه . هاردی میخواد جلوی کوزلاو رو بگیره اما نمیتونه . کوزلاو او رو بشدت میزنه و اسمکدان این هفته در حالی که چلنجر تریپل ایچ ، جف هاردی تو رینگ افتاد و داره درد میکشه به پایان میرسه .

 

میشل مک کول

                   

صحبت های جدید قهرمان دیواس ، میشل مک کول بعد از حفظ کمربندش برابر ماریس در آنفورگیون که در بلاگ اش نوشته :

" من از یک نفر یک ایمیل دریافت کردم که این طور گفته بود : ' من اینم ، من اونم ، من این رو ندارم ، من اون رو ندارم ، من از این بوی بدی حس میکنم ، من از اون بوی بدی حس میکنم ! ' خوب ، من منظورت رو فهمیدم . تو من رو دوست نداری یا نمیخوای بهم احترام بذاری . و اما دفاع من ، امیدوارم که از قبل از حرفات از من شناخت کامل داشته بوده باشی . این ایمیل به هیچ وجه ربطی به غیرشاکر بودن و احساسات نداره . ببین ، من این بیزینس رو دوست دارم ، همیشه داشتم و خواهم داشت ! من همیشه به کارهایی که ازم میخوان و موظفم انجام بدم عمل میکنم و اصلا دوست داشتن یا نداشتن تو تاثیری نداره . بهتره که به گذشته نگاهی بندازی . حتما به اون فرد چه مرد و زن سعی میکنی احترام بذاری ، حالا هر کاری که او داره انجام میده . امیدوارم ، در آینده ای نزدیک تو به این حرف بیشتر توجه کنی و بهشون برسی . خیلی از وقت ها از دیواس میخوان که کارهایی اجباری انجام بدن و این طور عمل کنن و اون طور نشون بدن . من این جوری دوست ندارم . ما اصلا شبیه به هم نیستیم ! ما مثل هم لباس نمیپوشیم ، طرز فکرمون یکی نیست ، چهرمون مثل هم نیست و مثل هم عمل نمیکنیم . من خودم رو رفرش کردم ! همیشه یک نفر فرصت حضور در تلویزیون و پخش های مستقیم رو نداره . من از این کار لذت میبرم و برام جالبه . در حالی که انجام این کار نیاز به قلب بزرگ ، ورزش زیاد ، قدرت زیاد ( فکری و فیزیکی ) داره . کسانی که این جور نظر ها برای من میفرستن ، قطعا بهتر از این کاری نمیتونن انجام بدن . "

این مطلب جدیدی بود که از میشل مک کول منتشر شد که عکس العمل فرد ناشناش نسبت به پیروزی مک کول هم عجیب بود .

عکس های layla

عکس های LAYLA باکیفیت عالی 

   wwewwf.blogsky.com 

 

دانلود 

________________________ 

:: ECW Results - September 09 , 2008

                                                     

اینتروی دابلیو دابلیو ای پخش میشه .

سپس شاهد اینتروی ای سی دابلیو با آهنگ ' دونت کوئزشن مای هارت ' هستیم .

به ورزشگاه میریم و مارسم آغازین ای سی دابلیو این هفته انجام میشه .

تاد گریشام و مت استرایکر به همه خوش آمد میگن و اعلام میکنن قهرمان جدید ای سی دابلیو تا لحظاتی دیگه وارد خواهد شد .

آهنگ مت هاردی پخش میشه و او در میان تشویق شدید تماشاگرا وارد میشه  مت میره داخل رینگ و یک میکروفون میگیره و میگه : " از همه ی شما تشکر میکنم . رویای قهرمانی تبدیل به واقعیت شد . من با قهرمانی سرنوشتم رو تغییر دادم . من فقط بخاطر صاحب شدن این کمربند خوشحال نیستم ، من میخوام بهترین قهرمان تاریخ بشم . " آهنگ مارک هنری پخش میشه و او به همراه تونی اطلس وارد میشه . مارک هنری میگه : " تو کمربند من رو داری و من ریمچ ام رو میخوام . " هنری کنترل خودش رو از دست میده و میره طرف مت هاردی و بهش حمله میکنه . مت برمگیرده و مارک هنری رو میزنه . سپس یک کیک به شکم تونی اطلس میزنه و توییست آف فیت رو روش اجراء میکنه .

اعلام میشه در مین ایونت این هفته مارک هنری و مایک ناکس برابر مت هاردی و فینلی قرار خواهند گرفت .

بعد از کامرشال برمیگردیم .

مسابقه ی اول :: ایون بورن در برابر جان موریسن

ایون بورن وارد میشه و در حین ورودش ویدئویی از دیشب و مسابقه ی دو به دوی او در راء پخش میشه . سپس جان موریسن به همراه میز وارد میشن و موریسن میره داخل رینگ و میز بازی رو از بیرون رینگ تماشا میکنه . مسابقه شروع میشه و دو استار با هم درگیر میشن . موریسن همرلاک رو اجراء میکنه . ایون بورن عدلاک میکنه ولی موریسن او رو به گوشه ی رینگ میفرسته . موریسن میره برای آیریش ویپ که بورن میپره بالای طناب ها و سانست فلیپ رو اجراء میکنه . سپس اسپینینگ هیل کیک از بورن . کاور میکنه 1..2.. اما موفق نیست . چند کیک از بورن . موریسن به بازی برمیگرده اما سریعا از بورن دراپ کیک میخوره . موریسن از رینگ به بیرون میفته و ایون بورن از داخل رینگ میپره بیرون و هاریکنرانا رو روی موریسن اجراء میکنه . بعد از کامرشال برمیگردیم . بورن حریف رو میندازه روی رینگ و میره بالای طناب ها . اما میز میاد و دخالت میکنه . موریسن چین لاک رو اجراء میکنه . بورن به بازی برمیگرده و میره کراس بادی بزنه که نمیتونه و موریسن او رو با یک دراپ کیک از رینگ به بیرون پرت میکنه . بورن برمیگرده و موریسن بازی رو در دست میگیره . موریسن بک بریکر میزنه و سپس راشن لگ سوییپ رو اجراء میکنه . کاور میکنه 1..2.. اما موفق نیست. موریسن آرم لاک رو اجراء میکنه. سپس بورن رو از رینگ به بیرون میندازه و میز او رو برمیگردونه . موریسن کاور میکنه 1..2.. اما بی فایده . موریسن دوباره آرم لاک میکنه . بک بریکر از موریسن . کاور میکنه 1..2.. بورن کیک اوت میکنه . موریسن بورن رو در چین لاک گیر میندازه . بورن با چند مشت به بازی برمیگرده . البوء از بورن . کاور اما موفق نیست . بورن استارشیپ پین رو روی موریسن اجراء میکنه . میره بالای رینگ و میخواد فینیشرش رو بزنه که میز میاد و دخالت میکنه . بورن میپره روی میز . موریسن میره بیرون و یک کیک قوی به بورن میزنه . بورن رو به رینگ برمیگردونه . کاور میکنه 1..2..3 و موریسن پیروز این مسابقه میشه .

 

پرمویی از اتفاقات این چند وقته بین مایک ناکس و فینلی پخش میشه .

مسابقه ی دوم :: جاش دنیلز در برابر جک سوئگر

یک مسابقه بین دو استار کاملا ناشناخته . هر دو استار داخل رینگ هستن و مسابقه شروع میشه . دو نفر با هم درگیر میشن . سوئگر هدلاک میکنه اما دنیلز در میره . چند مشت به سوئگر میزنه . رنچ سوپلکس از سوئگر . چندین مشت به دنیلز میزنه . تماشاگرا هیچ کدوم از اینها رو نمیشناسن و یکصدا میگن : " هو آر یو گایز ؟! " . سوئگر ساید واک اسلم میزنه . کاور میکنه 1..2.. اما موفق نیست . سویگر حریف رو به گوشه ی رینگ میفرسته و به او حمله میکنه . سپس بلوء تاندر بامب رو اجراء میکنه . کاور میکنه 1..2..3 و سوئگر پیروز این مسابقه میشه .

در بک استیج ، مت هاردی ، فینلی و هونسواگل دارن راه میرن که ریکی اورتیز میاد و به اون ها ملحق میشه .

مسابقه ی سوم :: قهرمان ای سی دابلیو مت هاردی و فینلی در برابر مارک هنری و مایک ناکس

استار ها وارد میشن و در حین ورودی ها چندین کامرشال پخش میشه . زنگ شروع مسابقه بصدا در میاد و هاردی و هنری مسابقه رو شروع میکنن . هنری موفق میشه هاردی رو بفرسته گوشه ی رینگ . هنری به هاردی حمله میکنه اما هاردی با چند مشت به بازی برمیگرده . هاردی سعی داره خودش رو از گوشه ی رینگ بکشه بیرون . هاردی خوب کار میکنه تا وقتی که هنری او رو با یک کلوزلاین میزنه . هنری دوباره هاردی رو به گوشه ی رینگ میفرسته و او رو میزنه . کاور میکنه 1..2.. اما هاردی پین نمیشه . هاردی با چند مشت به بازی برمیگرده و هنری رو میفرسته گوشه ی رینگ . دوباره چندین مشت به او میزنه و هنری سعی داره او رو دور کنه . هاردی میره برای کراس بادی اما هنری او رو میگیره و به سطح رینگ میکوبه . هنری البوء دراپ سنگینی میزنه و میره روی سینه ی هاردی وایمیسه . هنری میره برای یک البوء دراپ دیگه اما اینبار هاردی جاخالی میده . بعد از کامرشال برمیگردیم . برگشتیم و مایک ناکس هاردی رو در هدلاک گیر انداخته . هاردی در میره و با فینلی تگ میشه . فینلی چندین کلوزلاین میزنه . کاور میکنه 1..2.. اما بی فایده . فینلی ناکس رو میفرسته گوشه ی رینگ و سپس رولاوور فایرمن اسلم رو اجراء میکنه . ناکس به بازی برمیگرده و یکی دو تا مشت میزنه و سپس میره برای سانست فلیپ که فینلی بلاک میکنه و با یک کلوزلاین ناکس رو از رینگ به بیرون پرت میکنه . هنری با ناکس تگ میشه . هنری بشدت فینلی رو میزنه و کاملا بر بازی مسلط هست . هنری خیلی زود جاش رو به ناکس میده و این دو دابل شولدربلاک رو روی فینلی اجراء میکنن . ناکس به زانو ضربه ای به جمجمه ی فینلی میزنه . کاور میکنه 1..2.. اما موفق نیست . ناکس بازی رو در کنترل خودش داره . میره برای یک نی دراپ که فینلی جاخالی میده و با هاردی تگ میشه . ناکس به طرف هاردی میره و هاردی چندین کلوزلاین به او میزنه . سپس از روی طناب دوم بولداگ رو اجراء میکنه . مت هاردی کاور میکنه 1..2.. اما موفق نیست . مت ساید افکت رو اجراء میکنه . مت هاردی مونسالت رو اجراء میکنه . کاور میکنه 1..2.. اما مارک هنری میاد و دخالت میکنه . حواس داور نیست و هورنسواگل میاد و به فینلی شلیلی میده . فینلی با شلیلی هنری رو میزنه . هاردی یک کیک به ناکس میزنه و توییست آف فیت رو اجراء میکنه . کاور میکنه 1..2..3 و به این ترتیب تیم هاردی و فینلی پیروز میشن .

هاردی ، فینلی و هورنسواگل دارن جشن میگیرن و تونی اطلس ، هنری و ناکس به قسمت رمپ ورزشگاه میرن .

 

ای سی دابلیو این هفته در این لحظه تموم میشه .

RAW_UNDER TAKER &KANE&TRIPLE H&JOHN CENE Vs EDGE&JBL&RANDYORTON

      

 

این یک مسابقه ی بسیار زیبا است و شما می توانید آن را از لینک های زیر دریافت کنید.  

دانلود قسمت۱  kb903

دانلودقسمت۲  kb1.975