SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

:: RAW Results - April 6 , 2009

 عکس های این هفته ی راء (شامل 93 قطعه عکس) :: لینک دانلود | حجم: MB 5.69

  

اینتروی دابلیو دابلیو ای پخش میشه .

هایلایت هایی از رسلمینیا 25 (دیشب) رو شاهد هستیم .

اینتروی راء رو میبینیم .

به ورزشگاه میریم و مراسم آغازین شوء صورت میگیره .

جری لالر و مایکل کول به همه خوش آمد میگن و بیننده ها رو به دیدن شوء دعوت میکنن .

BrockWWEموزیک رندی اورتن نواخته میشه و رندی وارد میشه . رندی میره داخل رینگ ، موزیکش قطع میشه و تماشاگرا بشدت او رو هو [بو] میکنن . رندی میکروفون در دست داره و میگه : " من نمیدونم دیگه چی باید من رو عصبی کنه . اینکه تریپل ایچ دیشب برای شکست دادن من از پتک (اسلجهمر) استفاده کرد و همچنین شما عاشق اون لحظه بودید . " تماشاگرا خوشحال میشن (برای تمسخر رندی) . رندی در ادامه صحبت هاش میگه : " خوبه که آدم خوشحال باشه اما باید بدونید که دیشب هیچ چیز رو مشخص نکرد . تریپل ایچ میدونه که به تنهایی نمیتونه من رو شکست بده و من هم ریمچ ام رو میگیرم . مک منز به من بدهکار هستن ، همچنین کل دابلیو دابلیو ای و همه ی طرفدار ها . من ریمچم رو میگیرم ، تریپل ایچ رو شکست میدم و دابلیو دابلیو ای چمپین میشم و خدا به خانواده ی دابلیو دابلیو ای کمک کنه که اگه اون ها باز هم بخوان جلوی من رو بگیرن . " جالبه که تماشاگرا سرود ' آر کی او ' رو سر میدن . رندی بعد از کمی مکث میگه : " شاید نیاز باشه که لیندا مک من رو ببینم . " در همین لحظه موزیک میستر مک من نواخته میشه و وینس وارد میشه . وینس عصبانی هست ، میره داخل رینگ و رندی رینگ رو ترک میکنه . وینس میگه : " تو داری من رو تهدید میکنی ؟ اگه خیلی دنبال یکی از اعضای مک منز هستی ، بیا داخل رینگ و بگیرش . چون من قرار نیست به تو برای کمربند دابلیو دابلیو ای ریمچ بدم . " رندی عصبانی میشه . وینس میگه : " رندی من از تو انتقام میگیرم و در بکلش خواهیم داشت ، رندی اورتن ، کودی رودس و تد دیبیاسی برابر وینس مک من ، شین مک من و تریپل ایچ . " رندی میگه : " تو هر جور که به نفعت هست مسابقه میذاری تا بتونی پشت شین و تریپل ایچ قایم بشی . تو از من میترسی . " وینس میگه : " نه ، تو از من میترسی چون الان کودی رودس و تد دیبیاسی نیستن و تو بدون اون ها بازنده ای . " رندی در جواب میگه : " من تورو امشب به یه مسابقه دعوت میکنم . من به کودی و دیبیاسی نیازی ندارم ، همونطور زمانی که به تو پانت کیک زدم . امشب من تو رو از بین میبرم و نمیذارم که بتونی در بکلش حضور پیدا کنی . " وینس مک من قبول میکنه و موزیک وینس نواخته میشه .

 

کامرشال .

مسابقه اول :: یونیفاید تگ تیم لامبرجک مچ :: کارلیتو و پریمو © برابر جان مورسن و میز

BrockWWEلامبرجک ها وارد شدن . جان مورسن و میز وارد میشن و تماشاگرا این دو رو هو [بو] میکنن . سپس شاهد ورود برادران کولون در میان تشویق تماشاگرا هستیم . مورسن و کارلیتو مسابقه رو آغاز میکنن و کار به گوشه ی رینگ میکشه . اسپرینگبورد البوء از کارلیتو . کاور میکنه ، یک..دو.. . کارلیتو با پریمو تگ میکنه و این دو روی مورسن دابل تیم انجام میدن . پریمو کاور میکنه ، یک..دو.. . هندست در گوشه ی رینگ از پریمو . کاور میکنه ، یک..دو.. . بعد زا یه رفت و برگشت ، پریمو به مورسن دراپ کیک میزنه و مورسن میفته بیرون رینگ جلوی لامبرجک ها . لامبرجک ها دور از چشمان داور مورسن رو میزنن و او رو به رینگ برمیگردونن . میریم برای کامرشال . میز و مورسن دارن روی پریمو دابل تیم انجام میدن . میز کاور میکنه ، یک..دو.. کارلیتو دخالت میکنه . پریمو با میز درگیر میشه و سپس جای خودش رو به کارلیتو میده . کلوزلاین ، بک بادی دراپ و نک بریکر از کارلیتو . کاور میکنه ، یک..دو.. . کارلیتو میره بالای طناب ها اما میز با او درگیر میشه . کارلیتو ، میز رو میندازه بیرون رینگ و بین لامبرجک ها . کارلیتو خودش هم بین اون ها میفته . پریمو هم اضافه میشه . مورسن میره بالای طناب ها و از اونجا با یه شوتینگ استار پرس ، لامبرجک ها رو نقش بر زمین میکنه . میز در داخل رینگ کارلیتو رو کاور میکنه ، یک..دو.. . بعد از یه درگیری در داخل رینگ ، پریمو ؛ مورسن رو با یه کلوزلاین به بیرون پرت میکنه . کارلیتو میره تا به میز (در داخل رینگ) بک استبر بزنه اما میز کونر و رول آپ میکنه ، یک..دو.. . بعد از یه رفت و برگشت ، کارلیتو بک استبر میزنه . کاور میکنه ، یک..دو...سه .

» برنده و حفظ قهرمانی : کارلیتو و پریمو

 

 

در بک استیج ، وینس مک من و شین مک من دیده میشن که دارن با هم صحبت میکنن . شین از اینکه وینس این چلنج رو قبول کرده ناراحت هست . وینس میگه : " ببین ، من تا الان هیچ چلنجی رو نشده که رد کنم . امشب من با رندی کار دارم و ممکنه تد دیبیاسی و کودی رودس دخالت کنن و میدونم که تو میتونی هوای من رو داشته باشی . " شین قبول میکنه و وینس ازش تشکر میکنه و میره .

مسابقه ی بعد ، تگ تیم ده نفره (5 به 5) دیواز خواهد بود .

تریلر فیلم 12 راندز پخش میشه .

کامرشال .

مسابقه دوم :: میکی جیمز ، جیلیان ، کلی کلی ، ملینا و لیلا برابر ماریس ، ناتالیا ، ایو تورس ، ماریا و گیل کیم

دیواز راء به کاپیتانی ملینا وارد میشن . سپس شاهد ورود دیواز اسمکدان به کایپتانی ماریس هستیم . گیل کیم و ملینا مسابقه رو آغاز میکنن . چندین رفت و برگشت و نیر فال . گیل کیم دراپ کیک میزنه و ملینا چند لحظه بعد با یه البوء جواب میده . گیل کیم از بالای طناب ها میپره و به ملینا کراس بادی میزنه . داور حواسش پرت میشه و ماریس از پشت به ملینا حمله میکنه . گیل کیم جای خودش رو به ناتالیا میده . ملینا از دست ناتالیا در میره و جای خودش رو به میکی میده . میکی جیمز وارد میشه و به ناتالیا دراپ کیک میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . میکی میره بالای طناب ها و ناتالیا او رو پرت میکنه پائین . کاور میکنه ، یک..دو.. اما لیلا دخالت میکنه . لیلا رو از رینگ به بیرون پرت میکنن . حالا همه ی دیواز میریزن داخل رینگ و درگیری رخ میده . رینگ خلوت میشه و حالا میکی جیمز از طناب دوم به ناتالیا تورنیدو دی دی تی میزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه .

» برنده ی مسابقه : تیم ملینا (راء دیواز)

 

   

در بک استیج ، شین مک من داره راه میره و او تریپل ایچ رو میبینه . شین از تریپل ایچ میخواد تا با وینس صحبت کنه و نظر او رو تغییر بده . تریپل ایچ میگه : " فکر نمیکنم کار ساز باشه اما باشه . " شین تشکر میکنه .

مسابقه سوم :: جف هاردی ، سی ام پانک ، استیمبوت ، جان سینا و ری میستریو

                                                                                           برابر اج ، بیگ شو ، مت هاردی ، کین ، کریس جریکو

جف هاردی ، سی ام پانک ، قهرمان بین قاره ای ری میستریو ، ریکی استیمبوت و قهرمان سنگین وزن جهان جان سینا به ترتیب وارد میشن و هر پنج نفر مورد تشویق قرار میگیرن . سپس به ترتیب کریس جریکو ، کین ، مت هاردی ، بیگ شو و اج وارد میشن تا تیم هیل ها تکمیل بشه . جالبه که کین (که عضو تیم هیل هاست) مورد تشویق تماشاگرا قرار گرفت . میریم برای کامرشال . سابقه رو مت و ری آغاز میکنن . ری بهتر کار میکنه اما مت بعد از بلاک کردن یه منوور ، این فرصت رو به ری میده تا با جف تگ کنه . جف وارد میشه و با مت درگیر میشه . مت با اج تگ میکنه . اج و جف دور رینگ میچرخن و سپس با هم درگیر میشن . اج نی میزنه . جف با یه سیزرز به بازی برمیگرده و رول آپ میکنه ، یک..دو.. . سینا تگ میشه و با اج درگیر میشه . سینا چند ضربه میزنه اما از اج یه مشت دریافت میکنه . سینا بولداگ میزنه و جای خودش رو به استیمبوت میده . استیمبوت میره بالای طناب ها و یه پرش انجام میده . تماشاگرا یکصدا میگن ' یو استیل گات ایت ' . یک پرش دیگه از استیمبوت ، کاور میکنه ، یک..دو.. . اج جای خودش رو به کین میده . استیمبوت به کین حمله میکنه و روی زانوی او کار میکنه . او چند ضربه به اج و جریکو (که اونطرف طناب ها هستن) میزنه و دوباره برمیگرده طرف کین . کین به استیمبوت ، ساید واک اسلم میزنه . کین جای خودش رو به جریکو میده . جریکو حمله ای کوتاه انجام میده و با بیگ شو تگ میکنه . بیگ شو وارد میشه و چند مشت ، چاپ و هدبات میزنه . بیگ شو ، جریکو رو به بازی برمیگردونه . جریکو یه حمله میکنه و سپس کاور میکنه ، یک..دو.. . هدلاک از جریکو . جریکو بعد از چند فن دیگه ، بطور ناگهانی والز آو جریکو رو اپلای میکنه اما توسط استیمبوت کونر و رول آپ میشه ، یک..دو.. . استیمبوت به بازی برمیگرده و پانک رو جایگزین خودش میکنه . پانک چند کیک و نی میزنه . رانینگ نی از پانک در گوشه ی رینگ و سپس بولداگ از او . پانک یه چرخی دور رینگ میزنه اما کین دور از چشمان داور ضربه ای به پانک وارد میکنه . جریکو کاور میکنه ، یک..دو.. . میریم برای کامرشال . کین و پانک درگیر هستن . کین جای خودش رو به مت میده و مت بعد از یه حمله کاور میکنه ، یک..دو.. . مت ، اج رو تگ میکنه . اج میاد و چند ضربه میزنه ولی سریعا بیگ شو رو تگ میکنه . بیگ شو ، پانک رو به گوشه ی رینگ میفرسته و چند جاپ میزنه . اج بار دیگه تگ میشه و باز هم خیلی زود همیتیمی خودش رو تگ میکنه ، اینبار کین . کین وارد میشه و با پانک درگیر میشه . کار به گوشه ی رینگ میکشه (و بالای طناب ها) و کین میخواد چوکسلم بزنه اما پانک کونر میکنه . هر دو استار ها به طرف همیتیمی هاشون میرن . اج و جف هاردی همزمان تگ میشن و با هم درگیر میشن . جف حرکات مورد علاقه اش رو انجام میده (در پایان کرنر دراپ کیک) و سپس کاور میکنه ، یک..دو.. . بیگ شو و جان سینا همزمان تگ میشن اما خیلی زود جای خودشون رو به اج و ری میستریو میدن . ری میستریو با اج درگیر میشه و میخواد به اج سیکس وان ناین بزنه . جریکو خودش رو تگ میکنه اما ری میستریو او رو هم کنار اج میندازه (روی طناب دوم و در موقعیت 619) . سیکس وان ناین همزمان به اج و جریکو . ری اسپرینگبورد اسپلش میزنه . ریکی استیمبوت میره بالای طناب ها و یه پرش روی جریکو انجام میده . ری میستریو کاور میکنه ، یک..دو..سه .

» برنده ی مسابقه : تیم جان سینا (بیبی فیسز)

بعد از مسابقه ، همه رینگ رو ترک میکنن و فقط استیمبوت وایمیسه . استیمبوت میره بالای طناب ها و فیگور میگیره . تماشاگرا تشویقش میکنن .

 

  

در بک استیج ، میستر مک من داره خودش رو آماده میکنه . تریپل ایچ وارد میشه تا با او صحبت کنه اما وینس میگه : " نمیخوام هیچی بشنوم . " سپس تریپل ایچ وینس رو تشویق میکنه و ازش میخواد کار رندی رو تموم کنه . یه سری از تماشاگرا میخندن (چون قرار بود تریپل ایچ جلوی وینس رو بگیره) .

کامرشال .

لیلیان گارسیا داخل رینگ هست و او جنرال منجر موقت راء رو معرفی میکنه ، ویکی گررو . ویکی گررو به کمک چاوو (که ویلچرش رو حرکت میده) وارد میشه و تماشاگرا او رو بشدت هو [بو] میکنن . ویکی میگه : " سران دابلیو دابلیو ای از من خواستن تا فعلا جنرال منجر موقت راء باشم (یعنی نه برای همیشه) و من باید بین راء و اسمکدان یکی رو انتخاب کنم . من بعد از درفت (که هفته ی بعد هست) تصمیم خودم رو میگیرم . من اینجا حس خوبی دارم و اکسیژن تازه رو تنفس میکنم و امکانات برای حرفه ای ها رو میبینم . " ویکی بحث رو عوض میکنه و میگه : " اج یه فرصت برای برگردوندن کمربندش خواهد داشت و در بکلش برابر جان سینا قرار خواهد گرفت . و این آخرین فرصت او خواهد بود (با خنده) . و همچنین درباره ی کمربند دابلیو دابلیو ای . مسابقه ی شش نفره ای که بین لگسی و مک منز تعیین شده به دابلیو دابلیو ای چمپینشیپ مچ تبدیل خواهد شد و در صورتی که مک منز پیروزی بشن ، تریپل ایچ کمربندش رو نگه میداره و در صورتی که لگسی پیروز بشه ، رندی اورتن قهرمان جدید دابلیو دابلیو ای خواهد شد . " ویکی از همه تشکر میکنه و تماشاگرا او رو هو [بو] میکنن . ویکی میره اما چند لحظه بعد برمیگرده و قصد داره چیز دیگه ای رو بگه : " مسابقه ی اج و جان سینا در بکلش ، لست من استندینگ خواهد بود . "

در بک استیج ، لگسی رو میبینیم که دارن خودشون رو آماده میکنن .

کامرشال .

ویدئویی از مراسم هال آو فیم پخش میشه .

لیلیان گارسیا ، میس رسلمینیا رو معرفی میکنه و سانتینو مارلا وارد میشه . سانتینو میره داخل رینگ و گروهی از تماشاگرا تشویقش میکنن . سانتینو میگه : " از اونجایی که برادر جذاب من (!) نتونست در رسلمینیا حضور پیدا کنه ، من به عنوان خواهد او تصمیم گرفتم چون از پوست و خون او هستم در این مسابقه شرکت کنم و این پیروزی رو بهش تقدیم کنم . " در واقع سانتینو خودش رو به نام سانتینا و به عنوان خواهر سانتینو جا زده ! موزیک بث فینکس نواخته میشه و او به همراه روزا مندز وارد میشه . بث با عصبانیت به سانتینو نگاه میکنه . سانیتنو به بث میگه : " شما دوست دختر برادر من هستید . " بث به سانتینو میگه : " تو میدونی داری چی کار میکنی ؟ تو داری خودت رو جلوی همه ی این مردم مسخره میکنی . دفعه ی بعد تو رو تو لاکر روم مخصوص دیواز پیدا کنم میدونم باهات چی کار کنم . تو من رو دیشب از بالای طناب ها به بیرون پرت کردی و من امشب تو رو به یه مسابقه دعوت میکنم . " سانیتنو میگه : " تو خسیس هستی چون من از تو خیلی زن تر هستم . "

کامرشال .

مسابقه چهارم :: سانتینو مارلا برابر بث فینکس به همراه روزا مندز

سانتینو میخواد که یه موزیکی پخش کنن تا او برقصه . سانتینو شروع به رقص میکنه و این باعث عصبانیت بث میشه . مسابقه آغاز میشه . بث فینکس چند مشت و فور آرم میزنه . سانتینو رینگ رو ترک میکنه و دوباره به رینگ برمیگرده . او میخواد البوء دراپ بزنه اما موفق نیست . بث ، سانتینو رو برای اسکوپ اسلم بلند میکنه اما سانتینو با کمک طناب ها مقاومت میکنه و سپس روی بث میفته (به حالت پین فال) ، یک..دو..سه .

» برنده ی مسابقه : سانتینو مارلا

 

بعد از مسابقه ، سانتینو سریعا به طرف ورودی ورزشگاه میره و بث بشدت عصبانی هست .

در بک استیج ، وینس مک من دیده میشه که داره راه میره .

کامرشال .

مسابقه پنجم :: وینس مک من برابر رندی اورتن

رندی اورتن وارد میشه و میره داخل رینگ . لگسی (کودی و تد) همراه او نیستن . موزیک وینس پخش میشه و او با لباس مشکلی همیشگیش وارد میشه و میره داخل رینگ . مسابقه آغاز میشه . وینس به رندی سیلی میزنه و رندی میره بیرون رینگ و برمیگرده . یه سیلی محکم تر از وینس و سپس کار به گوشه ی رینگ میکشه . چندین مشت و کیک محکم . کار به بیرون رینگ میکشه و وینس چندین بار سر رندی رو به میز گزارشگرا میکوبه و سپس او رو با کمر به سطح رینگ هل میده . به رینگ برمیگردن و در یه رفت و برگشت ، رندی بک بریکر میزنه . چندین نی و کیک از رندی . رندی ، وینس رو بلند میکنه و به او آر کی او میزنه . رندی دورخیز میکنه برای پانت کیک اما شین مک من وارد میشه و به رندی حمله میکنه .

» برنده ی مسابقه :  - 

بعد از مسابقه ، شین چند مشت میزنه و حالا کودی رودس و تد دیبیاسی از راه میرسن . کودی و تد به شین حمله میکنن . تریپل ایچ وارد میشه و تماشاگرا تشویقش میکنن . او در بیرون رینگ با تد و کودی درگیر میشه و اون ها رو میزنه . میره داخل رینگ و به رندی ، کلوزلاین و چند مشت میزنه . کودی و تد از پشت به تریپل ایچ حمله میکنن و سپس وینس و شین رو میزنن . لگسی سه نفری دارن روی تریپل ایچ کار میکنن . موزیک ورودی باتیستا نواخته میشه و او در میان تشویق شدید تماشاگرا وارد میشه . باتیستا به طرف رینگ میدوئه و به تمام اعضای لگسی اسپیر میزنه . لگسی رینگ رو ترک میکنه اما تریپل ایچ میره و کودی رو به رینگ برمیگردونه . باتیستا به کودی ، باتیستا بامب میزنه . سپس به رندی میگه : " منو یادت میاد ؟ " . وینس مک من میکروفون رو میگیره و میگه : " آره ، رندی درست میگفت . اون قرار نیست با من مسابقه بده . چون باتیستا بجای من در بکلش مسابقه خواهد داد . " تریپل ایچ ، وینس مک من ، شین مک من و باتیستا داخل رینگ خوشحالی میکنن و راء این هفته به پایان میرسه . 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:46 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:47 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 14:48 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 15:01 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 15:01 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد