SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

:: ... Undertaker & HBK's Possible Storyline and More

  • استوری لاین درنظر گرفته شده برای آندرتیکر و شان مایکلز :

چند روز پیش بروس پریشچارد معروف به برادر لاو که اولین منجر آندرتیکر در دابلیو دابلیو ای بود ، از کمپانی اخراج شد . اما او قبل از اخراجش یه استوری لاین بین آندرتیکر و شان مایکلز نوشته بود که به این ترتیب بود :

بعد از رویال رامبل ، کین به دنبال حریفی برای رسلمینیا میگرده و میخواد با کسی که هیچ وقت نتونسته در رسلمینیا شکست بده ، یعنی برادرش آندرتیکر بجنگه . در این میان هست که وینس مک من هم بدلیل مشکلات بوجود اومده بین شین مک من و استفانی برمیگرده و برای قبول کردن یا رد کردن درخواست کین وارد یه داستان دیگه میشه . خیلی نمیگذره که شان مایکلز هم میخواد که با آندرتیکر در رسلمینیا مسابقه بده و میگه که میخواد آخرین مسابقه ی خودش رو برابر آندرتیکر انجام بده . اما وینس بین این دو کسی رو انتخاب نمیکنه بلکه یه مسابقه بین کین و شان مایکلز در نو وی اوت میذاره تا برنده ی این مسابقه حریف آندرتیکر در رسلمینیا بشه . شان مایکلز نقشش به هیل تغییر پیدا میکنه و تقلب هایی که سر بازی با کین در نو وی اوت انجام میده ، باعث منفور شدنش میشه . شان مایکلز بالاخره موفق میشه تا با هر گونه تقلبی کین رو شکست بده و حریف آندرتیکر در رسلمینیا بشه . بعد از نو وی اوت ، کین برای اینکه نقشی در رسلمینیا داشته باشه با شان مایکلز همدست میشه تا ضعف های برادرش آندرتیکر رو به شان نشون بده و به عبارتی کین بادی گارد شان مایکلز میشه . قبل از رسلمینیا ، شان منفور تر و آندرتیکر روز به روز محبوب تر میشه . روز رسلمینیا فرا میرسه و قرار هست شان مسابقه ی آخرش رو انجام بده . اما اینجا هست که استوری لاین به دو شکل تبدیل میشه تا وینس مک من بین این دو قسمت ، یکی رو انتخاب کنه :

1. یه مسابقه ی سخت و دشوار برای هر دو نفر هست . شان چندین بار میره برای پیروزی اما موفق نمیشه . آندرتیکر خیلی سعی میکنه و بالاخره موفق میشه در یه مسابقه ی Clean ، حریفش شان مایکلز رو شکست بده . بعد از مسابقه آندرتیکر دست شان مایکلز رو بالا میبره تا تماشاگرا هر دو استار رو مورد تشویق قرار بدن . شان مایکلز خداحافظی با شکوهی خواهد داشت و آندرتیکر همچنان در دابلیو دابلیو ای فعالیت خواهد کرد.

2. مسابقه ای طولانی همراه با صحنه هایی زیبا . در اواخر مسابقه شان مایکلز دور از چشمان داور با صندلی ضربه ای قوی به صورت آندرتیکر میزنه . کاور میکنه و داور به آرومی میشمره ، یک..دو.. اما کین [منجر شان در این مسابقه] پای او رو میگیره و به بیرون رینگ میکشه . کین شان رو میزنه و به داخل رینگ میفرسته . او به شان مایکلز چوکسلم میزنه و سپس آندرتیکر رو روی شان میندازه و مایک چیودا [داور] میشمره ، یک..دو..سه و آندرتیکر پیروز این مسابقه میشه . بعد از مسابقه پال بیرر در حالی که اون جام طلایی رو در دست داره [بعد از پنج سال دوری] وارد میشه و به آندرتیکر میگه : " وقتشه بریم خونه . " سپس صدای دینگ آهنگ آندرتیکر پخش میشه و برق ها خاموش میشه . بعد از اینکه برق ها روشن شد دیگه آندرتیکر در داخل رینگ نیست و هیچ وقت به دابلیو دابلیو ای برنمیگرده و در رینگ دیده نمیشه. اما در عین ناباوری شان برای مدتی دیگه در دابلیو دابلیو ای میمونه و مسابقه ی خداحفظیش رو در بکلش برابر کین بصورت Hell in a Cell انجام میده و بعد از شکست کین ، از کشتی حرفه ای خداحافظی میکنه .

در صورتی که این مسابقه به ثبت برسه و قرار باشه کمپانی دابلیو دابلیو ای از این استوری لاین استفاده کنه ، احتمال انتخاب گزینه ی اول خیلی بیشتر هست . چرا که خداحافظی شان در رسلمینیا 25 [نسبتا] قطعی بنظر میرسه و آندرتیکر هم تا سال 2012 با کمپانی دابلیو دابلیو ای قرار داد داره .

البته احتمال دیگه ای که داده میشه این هست که وینس اصلا از این استوری لاین استفاده نکنه . چون برادر لاو [نویسنده ی این داستان] از کمپانی اخراج شده و طبق شناختی که از وینس داریم بعید بنظر میرسه که از داستانی که توسط یه اخراجی نوشته شده پیروی کنه .

------------------------------------------

  • آینده ی نامشخص آل اسنوء :

سوپراستار سابق دابلیو دابلیو ای ، ای سی دابلیو و دابلیو سی دابلیو ؛ آل اسنوء به تازگی به کمپانی TNA پیوسته ولی مسئولان این کمپانی هنوز برای آینده ی او تصمیم قطعی ای نگرفتن .

وینس روسو در ابتدای حضور آل اسنوء در تی ان ای قصد داشت درگیری ای بین میک فولی و اسنوء بوجود بیاره اما جف جرت با او مخالفت کرد و جرت بر این عقیده بود که هنوز برای چنین درگیری ای زود هست . روسو به این فکر افتاد تا آل اسنوء رو جزو تیم مین ایونت مافیا کنه اما جرت باز هم مخالفت کرد . جرت گفت که تیم مین ایونت مافیا در ابتدا به عنوان جمعی از قهرمانان جهان معرفی شده و قهرمان جهان بودن یه شرط برای حضور در این تیم هست که حضور آل اسنوء در این تیم باعث شکستن این قانون میشه [چون اسنوء قهرمانی جهان نداره] .

به این ترتیب آینده ی آل اسنوء در تی ان ای نا معلوم هست و مشخص نیست او در آینده چه نقشی خواهد داشت. حضور او در تیم Frontline منتفی هست.

------------------------------------------

  • محبوب بودن رندی اورتن در بین تماشاگرا :

کمپانی دابلیو دابلیو ای از ابتدای بازگشت رندی اورتن [بعد از مصدومیتش] سعی داشت او رو همچنان یک هیل نگه داره و او رو روز به روز منفور تر کنه ، اما هر هفته کمپانی نتیجه ی بر عکس میگرفت بطوری که این چند وقته میبینید که رندی اورتن برابر محبوب ترین های برند RAW هم تشویق میشه !

کمپانی به این فکر افتاد که یه تیم هیل چند نفره بسازه چون معمولا چنین تیم هایی خیلی زود در بین تماشاگرا طرفداراشون رو از دست میدن ، این در طور تاریخ ثابت شده [مینیستری ، ایوولوشن و...] . به این ترتیب تیم رندی اورتن ، کودی رودس و مانو شکل گرفت که احتمالا در آینده ای نچندان دور تد دیبیاسی هم به این تیم خواهد پیوست . اما در اولین هفته نقشه ی کمپانی جواب نداد و رندی باز هم در حین ورود مورد تشویق قرار گرفت . البته هنوز برای قضاوت زود هست اما کاملا مشخصه رندی اورتن در بین بعضی از تماشاگرا محبوب هست و کمپانی کار خاصی نمیتونه بکنه .

باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا این ترفند ها باز هم جواب میده یا خیر. ضمن اینکه Sim Snuka [معروف به دویس] هم در این هفته ی راء خودش رو پسر جیمی اسنوکا معرفی کرد و در جدیدترین مصاحبه اش گفت با این وضع او هم میتونه جزو تیم رندی اورتن باشه!

------------------------------------------

  • تایسن تامکو به دابلیو دابلیو ای بازگشت :

در دارک مچ راء این هفته ، شاهد بازگشت تایسن تامکو به دابلیو دابلیو ای بودیم و او موفق شد در یه مسابقه ی کوتاه حریفش پال برچل رو شکست بده . اونطور که مشخصه وینس مک من علاقه ی خاصی به تایست تامکو پیدا کرده و سعی داره به او نقشی پررنگ و مثبت بده .

تامکو سه چهار سال پیش از کمپانی دابلیو دابلیو ای [به همراه کریستین] جدا شد و به تی ان ای پیوست . اما بعد از چند سال فعالیت از این کمپانی بیرون اومد و به درخواست خودش وارد کمپانی دابلیو دابلیو ای شد [مورد توجه وینس هم قرار گرفت].

وینس مک من از تایسن تامکو خواسته تا قطعی شدن بازگشت کریستین به دابلیو دابلیو ای ، او در FCW تمرین کنه و اگر هم کریستین به دابلیو دابلیو ای برنگشت ، او [تامکو] رو مستقیما وارد راستر کنه تا بصورت تکی در شوء ها کشتی بگیره. ضمن اینکه تامکو در دارک مچ این هفته ی راء [در حین ورود] بشدت مورد تشویق قرار گرفت.

------------------------------------------

  • تمایل کمپانی دابلیو دابلیو ای به بستن قرار داد های طولانی مدت :

کمپانی دابلیو دابلیو ای علاقه ی خاصی به بستن قرار داد های طولانی مدت با استار های بزرگش داره و قصد داره از نگه داشتن اون ها مطمئن بشه .

مثلا به تازگی کمپانی به ری میستریو ، سوپراستار فعلی برند راء قرار دادی پنج ساله با مبلغی قابل توجه پیشنهاد کرده که مورد قبول او هم واقع شده . یا دو روز پیش اعلام شد کمپانی قصد داره با رندی اورتن ، سوپراستار جوون و فعلی برند راء قرار داد طولانی مدت ده ساله امضاء کنه که طی اون مبلغ بسیار بالایی هم به او خواهد داد که احتمالا رندی هم با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد . همچنین قرارداد پنج ساله با مبلغ زیادی به کین هم پیشنهاد شده ولی مشخص نیست که او قبول کنه .

در صورت اینکه جزئیات بیشتری از این قرارداد ها بدستم رسید حتما در سایت قرار میدم .

------------------------------------------

  • خبر های کوتاه از کمپانی های کشتی حرفه ای :

- قرار گرفتن پروفایل میک فولی و کوین تورن در قسمت آلومنی سایت WWE.com .

- تغییر نقش قطعی میشل مک کول [از مثبت] به منفی .

- جدال کریستی همی برابر آسام کانگ در جنسس سر ناک اوتس تایتل .

- ریتیتگ 1.3 برای ای سی دابلیو این هفته .

- ساخته شدن فیلمی به نام والتر کوالسکی برای یادبود والتر کیلر کوالسکی .

- نزدیکی سی ام پانک به قهرمانی بین قاره ای .

The Rock VS Brock Lesner

باسلام برای شما دوستان یک مسابقه ی زیبا آماده دانلود کردم این مسابقه در راو و به صورت هندیکپ مچ برگزار شده است .کیفیت تصویر این مسابقه218KbpsوبافرمتWMVآماده شده است. 

 

 

 دانلود پرومو مسابقه :: لینک دانلود | حجم:KB18.931

:: ECW on Sci Fi December 16, 2008 Results

باسلام ازاین که هیچ کدوم از نویسنده ها کاری انجام ندادن عذر خواهی میکنم*  


         

       

 نام رخداد : ای سی دبلیو
تاریخ برگزاری : شانزدهم دسامبر سال 2008
محل برگزاری : بالتیمور

 

اینتروی دابلیو دابلیو ای پخش میشه .

شاهد هایلایت هایی از آرماگدن هستیم .

به ورزشگاه میریم و مراسم آغازین شوء صورت میگیره .

تاد گریشام و مت استرایکر به همه خوش آمد میگن و یاد آور میشن که در مین ایونت آرماگدن ، جف هاردی قهرمان جدید دابلیو دابلیو ای شد .

آهنگ قهرمان ای سی دابلیو ، مت هاردی پخش میشه و او در میان تشویق شدید تماشاگرا وارد میشه . مت میاد داخل رینگ ، میکروفون میگیره و میگه : " این دو سه روزی که گذروندم ، بهترین روز های عمرم بود . وقتی من و جف ده سال پیش اومدیم تو دابلیو دابلیو ای ، فقط به این فکر بودیم که آدم های نامدار و مشهوری بشیم . همچنین میخواستیم که هر کدوم بصورت جداگانه بهترین باشیم ، همونطور که در یکشنبه دیدید ما هر دو قهرمان جهان شدیم . " آهنگ چاوو گررو پخش میشه و چاوو وارد رینگ میشه . چاوو میاد داخل رینگ و میگه : " ویکی گررو از من خواست که بیام و حواسم به تو باشه ، چون آخر اسمت هاردی هست ! همچنین او گفت که اج کمربندش رو زود پس میگیره و من هم امشب با شکست تو قهرمان جدید ای سی دابلیو میشم . "

 
مسابقه ی اول :: ای سی دبلیو چمپینشیپ مچ :: مت هاردی © در برابر چاوو گررو
مسابقه آغاز میشه و مت هاردی اوایل کار خوب میجنگه ولی چاوو با چند ضربه به بازوی مت به بازی برمیگرده . بعد از کامرشال برمیگردیم . هاردی از طناب دوم به چاوو راشن لگ سوییپ میزنه . مت بر بازی مسلط شده و خوب کار میکنه . چاوو بعد از چند مشت ، کیک و دراپ کیک سعی داره به بازی برگرده اما موفق نیست . مت اسلم میزنه . به بالای طناب دوم میره و فلایینگ البوء رو به پشت سر چاوو میزنه . چاوو بلند میشه و مت بهش ساید افکت میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . چاوو بسختی بلند میشه و مت نشون میده میخواد توییست آو فیت بزنه ، سر چاوو رو میگیره اما چاوو کونر میکنه و میره برای تری آمیگوز که سر سومین سوپلکس مت کونر میکنه و توییست آو فیت رو اجراء میکنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه . (9:50)

ویدئویی از راء دیشب که اورتن با لگد به صورت باتیستا زد و باعث آسیب دیدن او شد ، پخش میشه .

مین ایونت این هفته اعلام میشه .

هایلایت هایی از چگونگی پیروزی بوگی من در هفته ی قبل پخش میشه.

    
مسابقه دوم‌ :: فینلی در برابر گون اسپیرز
فینلی و هورنسواگل داخل رینگ هستن . گون اسپیرز هم حضور داره . قبل از شروع مسابقه ، هورنسواگل میره روی میز گزارشگرا و بطری آب رو پرت میکنه طرف استرایکر و گریشام . سپس اسلمی (جایزه) اون ها رو که در راء دو هفته قبل گرفته بودن میدزده . فینلی حواسش پرت میشه و گون اسپیرز از فرصت استفاده میکنه تا اولین حمله رو او انجام بده . اسپیرز از رینگ خارج میشه و به هورنسواگل حمله میکنه . سپس میره داخل رینگ و فینلی رو میزنه . فینلی خیلی زود یه فن رو کونر میکنه و کلتیک کراس میزنه. کاور میکنه ، یک..دو..سه . (3:57)

بعد از مسابقه ، استرایکر کلاه فینلی و هورنسواگل رو گرفته و برای پس دادن اون ، میخواد که اول فینلی و هورنی اسلمی (جایزه) او رو پس بدن .

ویدئویی از دی اکس پخش میشه .
ویدیویی از مین ایونت آرماگدون که چند روز پیش به انجام رسید پخش میشه و طی اون قهرمانی جف هاردی و دخالت برادرش به نمایش در میاد.

در بک استیج ایژیا فاکس و دی جی جبریل در حال رقصیدن هستند که مارک هنری (با شکل و شمایل بابا نوئل) به همراه تونی اطلس وارد میشن . مارک هنری یه سرود برای کریسمس میخونه که موضوعش درباره ی داغون کردن فینلی و هورنسواگل هست . فاکس و دی جی گبریل هم میرقصن .

در بک استیج سی ام پانک کوفی کینگستن و ریکی اورتیز حضور دارند. ریکی اورتیز به تیفنی یک کادوی کریستمس میده و پانک به اورتیز میگه که سال بعد تو با این هدیه هات میتونی جایزه ی " ! Oh My GOD " رو برنده بشی . سپس اورتیز دو جایزه (نفری یکی) به سی ام پانک و کوفی میده ..

 

مسابقه سوم :: میز ، جان مورسن و جک سوئگر در برابر سی ام پانک ، کوفی کینگستن و ریکی اورتیزتیم هیل ها داخل رینگ منتظر هستن و تا تیم فیس ها وارد بشن . سی ام پانک ، کوفی کینگستن و ریکی اورتیز به نوبت وارد میشن و هر سه مورد تشویق قرار میگیرن (پانک بیشتر) . کوفی و جان مورسن مسابقه رو آغاز میکنن . چندین حرکت پرشی از کوفی . کوفی جای خودش رو به اورتیز میده و اورتیز در میان تشویق تماشاگرا وارد میشه . اورتیز هم میاد و مورسن رو میزنه . او چند مشت و اسلم میزنه و سپس جای خودش رو به پانک میده که پانک هم در حین ورود مورد تشویق قرار میگیره . پانک به مورسن پاوراسلم میزنه . سپس مورسن رو به گوشه ی رینگ پرت میکنه و به او رانینگ نی و پشت سرش بولداگ میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. اما تیم هیل ها دخالت میکنن و کوفی و ریکی وارد میشن و به همراه پانک ، سه نفری سوئگر ، میز و مورسن رو به بیرون رینگ پرت میکنن .بعد از کامرشال برمیگردیم . مورسن اونطرف طناب ها هست و تازه میخواد وارد رینگ بشه که پانک او رو میگیره و با یه سوپلکس قشنگ مورسن رو به رینگ برمیگردونه . پانک جای خودش رو به کوفی میده و کوفی از طناب وسط رینگ بالا میره و یه پرش روی مورسن انجام میده . کوفی به طرف تیم هیل ها میاد و سوئگر او رو به بیرون رینگ میکشه . مورسن جای خودش رو با سوئگر عوض میکنه . سوئگر روی گردن و سر کوفی کار میکنه . کوفی سعی داره با یکی از همتیمی هاش تگ بشه اما سوئگر از قدرت و تسلطش استفاده میکنه و جلوی این کار رو میگیره . کوفی خیلی سریع از دست سوئگر در میره و با اورتیز تگ میشه . اورتیز میاد و با سرعت رینگ رو خالی میکنه . او سعی داره کاری کنه تماشاگرا تشویقش کنن (با حرکاتش) اما کسی عکس العملی نشون نمیده! دراپ کیک از اورتیز به سوئگر. کاور میکنه ، یک..دو.. اما میز و مورسن دخالت میکنن . کوفی و پانک به میز و مورسن حمله میکنن و اون ها رو از رینگ به بیرون پرت میکنن و سپس خودشون هم به بیرون رینگ میفتن . اورتیز در داخل رینگ میره به سوئگر اسپرینگبورد بزنه اما سوئگر کونر میکنه و یه کیک به شکم اورتیز میزنه . سپس سوئگر گاترنچ پاوربامب میزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه . (10:20)

بعد از مسابقه ، داور دست مورسن ، میز و سوئگر رو به عنوان پیروز بالا میبره و در حالی که سوئگر داره میخنده ، ای سی دابلیو این هفته به پایان میرسه.

Communicqe

باسلام من قرار چند روزی رو مسافرت باشم بنابراین نمیتونم مطلب بذارم از بقیه نویسندگان خواستم که این کار رو انجام بدم با تشکر خداحافظ

:: Armageddon 2008 Results

   

    

نام رخ داد : آرماگدن

تاریخ انجام : یکشنبه ، 14م دسامبر سال 2008

محل انجام : بوفالو ، نیویورک


قبل از شروع ارماگدن یک مسابقه ی دارک مچ به صورت تگ تیم انجام شد که در ان جان موریسن و میز ( قهرمانان جدید تگ تیم توانستند که تیم فستیس و جسی را شکست دهند .

اینتروی دابلیو دابلیو ای پخش میشه .

پرومویی کلی از مسابقات مهم آرماگدن پخش میشه .

به ورزشگاه میریم و شاهد مراسم آغازین شوء هستیم .

جیم راس به همه خوش آمد میگه و اعلام میکنه این پی پی وی ، آخرین پی پی وی سال 2008 خواهد بود .


مسابقه اول :: ای سی دابلیو چمپین مت هاردی در برابر ولادیمیر کازلاو

 مت هاردی وارد میشه و مورد تشویق قرار میگیره . او در حالی که کمربند ای سی دابلیو رو دور کمرش بسته ، برای تماشاگرا دست تکون میده . در حین ورود مت ، صحنه هایی از درگیری های او و کازلاو در اسمکدان نشون داده میشه . ولادیمیر کازلاو میاد و تماشاگرا او رو هو (بو) میکنن . مت استرایکر و تاد گریشام میگن که کازلاو هنوز شکست نخورده ، چون در سروایور سریس پین نشده . کازلاو میره داخل رینگ و وایمیسه . زنگ شروع مسابقه بدستور داور بصدا در میاد و این مسابقه (که سر کمربند نیست) آغاز میشه . مت سعی داره در ابتدای کار با چند البوء حریفش رو کنترل کنه اما کازلاو مت رو پرت میکنه گوشه ی رینگ . مت جلوتر میاد . جو ورزشگاه کاملا طرف مت هاردی هست . مت میره یه کیک بزنه اما موفق نیست . بار دیگه امتحات میکنه اما کازلاو باز هم بلاک میکنه و مت رو میندازه گوشه ی رینگ . کازلاو میره تا چند هدبات به سینه ی مت بزنه اما مت کونر و رول آپ میکنه ، یک.. . چندین کونر دیگه از مت و کاور از او ، یک..دو.. . کازلاو عصبانی میشه و مت رو میفرسته بیرون رینگ . کازلاو خودش هم میره بیرون و سر مت رو به پله ها میکوبه . به رینگ برمیگردن و کازلاو یه هولد رو اجراء میکنه اما مت به بازی برمیگرده . کازلاو یه هولد دیگه رو در وسط رینگ اجراء میکنه . مت میخواد با چند کیک از دست کازلاو در بره اما کازلاو به مت اسلم میزنه و او رو با کمر به رینگ میکوبونه . کازلاو یه هولد دیگه رو هم اجراء میکنه که مت اینبار سریع تر کونر میکنه . چند مشت از مت که بی تاثیر هست . کازلاو دو دست مت رو قفل میکنه و چند هدبات به سینه ی مت میزنه . مت میفته . کازلاو کاور میکنه ، یک..دو.. . کازلاو روی بازوی مت کار میکنه . یه قفل رو روی دو بازوی مت اجراء میکنه . مت میره برای کونر اما کازلاو او رو به رینگ میکوبه و کاور میکنه ، یک..دو.. . مت بالاخره موفق میشه از دست کازلاو در بره و یه ضربه به سینه ی کازلاو بزنه . مت میره بالای طناب ها و دابل اکس کیک میزنه . مت موفق میشه کازلاو رو بندازه بیرون . او سعی داره به کازلاو اسلم بزنه که این کار رو در بیرون رینگ و روی پله ها انجام میده . هر دو به رینگ برمیگردن. مت به کازلاو ساید افکت میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . بازوی چپ مت پاره شده و ازش داره خون میریزه . مت میره برای توییست آو فیت اما موفق نیست و کازلاو کونر میکنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . اسمال پکیج از مت ، یک..دو.. . مت بلند میشه و کازلاو رو میندازه گوشه ی رینگ . او چند ضربه به سر کازلاو میزنه اما کازلاو مت رو از بالای طناب ها در گوشه ی رینگ پرت میکنه پایین . کازلاو مت رو بلند میکنه و بهش اسلم میزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه . (9:05)

برنده ی مسابقه ، ولادیمر کازلاو 

  

  • در بک استیج ، بعد از اتمام مسابقه اج و ویکی مت هاردی را مسخره میکنند که چاوو هم در بیرون اتاق نظاره گر اونها بود . بعد اج انجا را ترک کرد و چاوو داخل شد و از ویکی سوال کرد که در رابطه با چه چیزی صحبت میکردند ؟ اونها شب سروایوور سیریس بودند که باعث مصدومیت جف هاردی در بوستون شدند ؟ ویکی هم نگاهی به چاوو میکنه و میگها من همه حرفهای تورو انکار میکنم . و به چاوو میگه : "برو قهوه بیار! "

جیم راس و تز اعلام میکنند به نظر شما چه کسی در شب سروایوور سیریس به جف هاردی حمله کرده ؟ و گزینه ها : ادج ، تریپل اچ، ویلادمیر کازلاو  و یا کسان دیگر.


مسابقه دوم :: آی سی تورنمنت فاینال مچ :: ری میستریو در برابر سی ام پانک

به ورزشگاه برمیگردیم و اینترکانتیننتال چمپین ویلیام ریگل به همراه منجرش لیلا در گوشه ی رینگ حضور دارن و لیلیان این دو رو معرفی میکنه . ریگل و لیلا از نزدیک شاهد مسابقه خواهند بود .

میستریو به ترتیب با پشت سر گزاشتن میز و کوفی کینگزتن به فینال این تورنمنت راه پیدا کرده است .

سی ام پانک هم به ترتیب با پشت سر گزاشتن اسنیتسکی و جان موریسن به مرحله فینال رسیده .

 ری میستریو وارد میشه و تماشاگرا او رو مورد تشویق قرار میدن . ری اینبار با تیپی مشکی و صورتی رنگ وارد شده . او بعد از دست دادن و در آغوش گرفتن طرفدارای کم سن و سالش ، میره داخل رینگ و منتظر میمونه . سی ام پانک وارد میشه و تماشاگرا او رو هم مورد تشویق قرار میدن . پانک میره داخل رینگ وایمیسه . چند عکس از هاس شوء ای که درش پانک و کوفی کمربند تگ تیمشون رو به میز و مورسن باختن نشون داده میشه . زنگ شروع مسابقه بصدا در میاد . پانک دستش رو طرف ری دراز میکنه و از ری میخواد با او دست بده . ری هم این کار رو انجام میده . تماشاگرا برای این دو دست میزنن . پانک و ری لاک آپ میشن و ری سریعا پانک رو رول آپ میکنه ، یک.. . پانک یه سابمیشن رو روی ری اجراء میکنه . ری بلند میشه و قفل رو میشکونه . پانک به طرف ری میره اما ری دراپ توء هولد میکنه . پانک میره برای ریس لاک اما موفق نیست . مسابقه ادامه پیدا میکنه . چند رول آپ و کاور بی نتیجه ی دیگه داریم . ری بار دیگه دراپ توء هولد میکنه که باعث میشه پانک بیفته رو طناب دوم . ری میخواد سیکس وان ناین بزنه اما پانک آرم درگ میکنه . پانک میره برای جی تی اس که اینبار ری آرم درگ میکنه . پانک رو رو میفرسته بیرون رینگ . پانک به ریگل نگاه میکنه . سپس او ری رو میزنه و به رینگ برمیگردونه . پانک کاور میکنه ، یک..دو.. . ری قصد داره به بازی برگرده اما موفق نیست . پانک میره برای یه حمله ی دیگه اما ری نی میزنه . پانک میفته و ری میره بالای طناب ها . مونسالت از ری . کاور میکنه ، یک..دو.. . ری بار دیگه میره بالای طناب ها اما پانک کونر میکنه و اسکوپ اسلم میزنه . یه سابمیشن هولد از پانک . ری باز هم میخواد یه پرش انجام بده که موفق نیست . ورژنی از اس تی اف یو از پانک اجراء میشه که ری به بازی برمیگرده . ری یه کونر بسیار زیبا انجام میده و آرم بار رو روی پانک اجراء میکنه . پانک طناب رو میگیره و ری قفل رو میشکونه . میسل دراپ کیک از پانک . پانک میفته بیرون رینگ بعد از سوییساید درایوی که ری زد . ری میره بیرون و پانک رو برمیگردونه . ری میره بالای طناب ها و کراس بادی میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . چند حرکت و کاور بی فایده دیگه از ری و پانک . پانک ری رو میفرسته گوشه ی رینگ و به طرف او میدوئه و با زانو ضربه ای به چونه ی ری میزنه . بولداگ از پانک . پانک کاور میکنه ، یک..دو.. اما موفق نمیشه . چهره ی ریگل دیده میشه که او فکر میکرد مسابقه تموم شده . ری بطور ناگهانی رول آپ میکنه ، یک..دو.. . کیک از پانک . ری کونر میکنه و آماده میشه برای سیکس وان ناین اما پانک اجازه نمیده . پانک میره برای جی تی اس اما ری نمیذاره . ری حالا یه بار دیگه کونر میکنه و پانک رو میفرسته رو طناب دوم . ری میره برای سیکس وان ناین و این بار موفق میشه . ری میره بالای طناب ها و اسپلش میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. اما پانک کیک اوت میکنه . پانک و ری بلند میشن . ری یه حرکت انجام میده که موفق نیست و حالا پانک او رو بالای شونه اش میبره . جی تی اس از پانک . کاور میکنه ، یک..دو..سه .

برنده و حریف ویلیام ریگل ، سی ام پانک

  

  • در بک استیج ، اتاق تاریکی هست که جف هاردی درش حضور داره . صورت خودش رو آرایش کرده . جف هاردی در اوجا مشغول گرم کردن هست و میگه : در دوران حرفه ای فعالیت جف هاردی امشب فصل جدیدی رقم خواهد خورد و من به تمام سوالات مردم پاسخ خواهم داد . اول، انچه لازم است را ایا من دارا هستم ؟ و دیگری اینکه ایا دوست دارید که جف هاردی تغییر کند ؟ " . بعد گفت : " بله من امشب قهرمان جدید دبلیو دبلیو ای خواهم شد. "

 

  • ویدئویی از درگیری ها و اتفاقات بین شان و جی بی ال نشون داده میشه .

آهنگ جی بی ال پخش میشه و او با ورودی همیشگیش (با لیموزینش) وارد میشه . راننده در رو برای او وا میکنه و جی بی ال میره داخل رینگ . در حالی که تماشاگرا دارن او رو هو (بو) میکنن ، جی بی ال میگه : " میخوام کارمند جدیدم رو معرفی کنم ، شان مایکلز ! " آهنگ شان مایکلز پخش میشه و او در حالی که لباس شخصی پوشیده وارد میشه . شان میگه : " من میخوام کاری که درسته رو انجام بدم . بعد از این همه مدت که گذشته من واقعا خسته شدم . در حالی که من سوپراستار دابلیو دابلیو ای و تلویزیون هستم ، اما اصلا آدم پولداری نیستم . در این بیست سالی که در این بیزینس بودم ، پول زیادی خرج کردم ؛ برای ماشین ، خانواده ام و ... . نمیدونم چقدر فرصت از دست دادم . میدونم خیلی ها هستن که همه چیزشون به من بستگی داره . و من بخاطر همین درخواست جی بی ال رو قبول کردم . من واقعا مثل آدمای دیگه از جی بی ال بدم نمیاد . او آدم خوب و درست کاری هست و کمک زیادی هم میکنه . دقیقا همون کسی هست که من در این زمان نیازش دارم . من میتونم با این پول هایی که بدست میارم بچه هام رو به کالج بفرستم ، خونه ی برادر و خواهرم رو امن کنم و ... . " شان با داد و فریاد میگه که از این اتفاقاتی که در این مدت براش (در بیرون از بیزینس) میفتاده ناراحته . شان در ادامه میگه : " اما این کاریه که نیاز دارم انجامش بدم ، کاریه که باید قبلا انجامش میدادم. " جی بی ال قصد داره با شان دست بده . شان هم این کار رو انجام میده . تماشاگرا بشدت این دو رو هو (بو) میکنن ! تماشاگرا سرود ' یو سولد اوت ' رو بر علیه شان مایکلز سر میدن . جی بی ال رینگ رو ترک میکنه و شان داخل رینگ هست .

 

مسابقه سوم :: بلفست براول مچ :: فینلی و مارک هنری به همراه تونی اطلس

مارک هنری به همراه منجرش تونی اطلس وارد میشن و تماشاگرا این دو رو هو (بو) میکنن . مارک هنری و اطلس میرن داخل رینگ . آهنگ هورنسواگل و فینلی پخش میشه اما فینلی به تنهایی (بدون هورنی) وارد میشه ، در حالی که شلیلی رو هم در دست داره . فینلی میره داخل رینگ و مسابقه آغاز میشه . چند بلوء از فینلی . درگیری به بیرون رینگ میکشه . فینلی چند مشت به هنری میزنه و سپس سر او رو به میز گزارشگرا میکوبه . هنری برمیگرده و فینلی رو به طرف تماشاگرا پرت میکنه . هنری خودش به رینگ برمیگرده . فینلی هم سعی داره برگرده اما هنری نمیذاره . فینلی ضربه ای به سر هنری میزنه و به رینگ برمیگرده . مارک هنری فینلی رو میندازه وسط رینگ و میره برای اسپلش اما موفق نیست . کیک از فینلی به هنری. فینلی دو تا کندو استیک از سطل بیرون رینگ برمیداره و به داخل میاره . فینلی میخواد بره داخل اما تونی اطلس سطل آهنی رو بر میداره و ضربه ای به فینلی میزنه . هنری در داخل رینگ فینلی رو بشدت میزنه . تماشاگرا هنری رو بشدت هو (بو) میکنن . او یه اسپلش به فینلی میزنه . فینلی میره بیرون رینگ . هنری هم میره بیرون و فینلی رو میزنه و به رینگ برمیگردونه . هنری میگه : " تو میخواستی بجنگی ، حالا بجنگ . " هنری کاور میکنه ، یک..دو.. . هنری میره برای یه فن دیگه اما فینلی کونر میکنه و یه ضربه با سطل به سر هنری میزنه . دی دی تی از فینلی . فینلی سطل رو میذاره روی سر هنری و روی اون کیک میزنه . یه ضربه ی دیگه از فینلی با سطل . کاور میکنه ، یک..دو.. . فینلی میره برای یه منوور اما هنری اجازه نمیده و هدبات میزنه . یه اسپلش به سبک ریکیشی از هنری . فینلی پامیشه و میره و شلیلی (چوپ مخصوصش) رو برمیداره . میخواد به هنری یه ضربه بزنه که هنری به فینلی بیگ بوت میزنه. هنری شلیلی رو از وسط میشکونه . فینلی بلند میشه و با کندو استیک چند ضربه به هنری میزنه اما این هیچ تاثیری نداره و فقط هنری رو عصبانی میکنه . هورنسواگل در بیرون رینگ دیده میشه . هنری فینلی رو پرت میکنه طرف هورنی اما هورنی میره زیر رینگ و ناپدید میشه . اطلس میگرده دنبالش . هنری سطل رو برمیداره و روی سر فینلی میذاره . هنری ضربه ای سنگین با سطل به فینلی میزنه . سپس مشتی قوی از هنری به فینلی که باعث میشه او گیج بشه و بیفته بیرون رینگ . هنری بعد از یه کیک میره تا یه بار دیگه ضربه ای با سطل به فینلی بزنه اما فینلی با دراپ کیک کونر میکنه . هورنسواگل یه شلیلی دیگه برای فینلی میفرسته . فینلی برمیگرده و اون رو برمیداره و با شلیلی ضربه ای محکم به صورت هنری میزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه . (9:40)

برنده ی مسابقه ، فینلی

  • در بک استیج ، سانتا هاس در هدایایی که در دستش داره داره انها را بین دیواها تقسیم میکنه که در این هنگام سانتینو مارلا و بت فنیکس هم به جمع آنها اضافه میشوند . سانتینو به بت میگه که امشب قصد دارم به تو هدیه ای بزرگ تقدیم کنم و میره هدیه خود را میاره و وقتی بازش میکنند کله ی بوگیمن از داخل آن بیرون میاد و همگی فرار میکنند که گلداست سر راه سانتینو رو میگیره اما سانتینو باز هم فرار میکنه و گلداست به بوگیمن سال نو رو تبریک میگه که جسی و فستیس هم وارد میشوند انها هم کریسمس را به هم تبریک میگند .


 

مسابقه چهارم :: باتیستا در برابر رندی اورتن به همراه کدی رودس و مانو 

باتیستا وارد میشه و گروهی از تماشاگرا او رو مورد تشویق قرار میدن . بایتستا بعد از انجام حرکات همیشگیش در حین ورود ، میره داخل رینگ و منتظر میمونه . آهنگ رندی اورتن پخش میشه و گروه دیگه ای هم او رو تشویق میکنن . رندی به همراه مانو و کودی رودس وارد میشه . رندی وارد میشه و داور زنگ شروع مسابقه رو بصدا در میاره . رندی و باتیستا لاک آپ میشن . باتیستا رندی رو میرفسته گوشه ی رینگ اما رندی در میره . بار دیگه لاک آپ میشن و رندی ساید هدلاک میکنه . باتیستا از قدرتش استفاده میکنه و قفل رو میشکونه . رندی و باتیستا یه بار دیگه با هم درگیر میشن و رندی باز هم ساید هدلاک میکنه . دراپ توء هولد از رندی . تماشاگرا هیجان زیادی دارن . رندی به بار دیگه ساید هدلاک میکنه . باتیستا رندی رو پرت میکنه بیرون رینگ . داور باتیستا رو عقب میکشه تا از رینگ خارج نشه . اما رندی پای باتیستا رو میکشه و او رو به بیرون پرت میکنه . رندی میره داخل رینگ و حواس داور رو پرت میکنه و اون طرف در بیرون رینگ مانو و کودی باتیستا رو میزنن . کودی رودس و مانو به بک استیج میرن . رندی اورتن و باتیستا در گوشه ی رینگ درگیر هستن . رندی کنترل بازی رو در اختیار داره . ریست لاک از رندی . باتیستا قفل رو میشکونه و رندی رو میفرسته گوشه ی رینگ . چند حمله از باتیستا . باتیستا میخواد به رندی باتیستا بامب بزنه که موفق نیست و رندی بهش نک بریکر میزنه . رندی با زانو ضربه ای به صورت باتیستا وارد میکنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . رندی روی گردن باتیستا کار میکنه و چند کیک و قفل رو روی گردنش امتحان میکنه . رندی میره برای ویس گریپ اما باتیستا کونر میکنه و اسکوپ اسلم میزنه . باتیستا در گوشه ی رینگ رندی رو میزنه و سپس خودش میره بیرون و رندی رو هم به بیرون پرت میکنه . رندی شونه اش رو گرفته . رندی برمیگرده و به باتیستا دی دی تی میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . رندی روی زانوی باتیستا کار میکنه . سپس بار دیگه با زانوش ضربه ای به سر باتیستا وارد میکنه . رندی میره بیرون و سر باتیستا رو یکم از رینگ بیرون میاره . کلابینگ بلوء از رندی . رندی در بیرون رینگ باتیستا رو میزنه . هر دو به رینگ برمیگردن و رندی کاور میکنه ، یک..دو.. . چین لاک از رندی اما باتیستا قفل رو میشکونه . رندی ورژن دیگه ای از چین لاک رو اجراء میکنه و اینبار باتیستا به سختی در میره . باتیستا به رندی ساید اسلم میزنه . هر دو میفتن وسط رینگ . چند مشت از هر دو استار . باتیستا در گوشه ی رینگ رندی رو میزنه . باتیستا میره برای یه حمله ی دیگه اما رندی کلوزلاینی قوی میزنه . باتیستا بلند میشه و رندی رو با یه کلوزلاین میفرسته بیرون رینگ . باتیستا میره بیرون و سر رندی رو به پله میکوبه و او رو برمیگردونه . باتیستا رندی رو میفرسته گوشه ی رینگ و میره بالای طناب ها و چند مشت میزنه . رندی بلاک میکنه و در برگشت از بالی طناب ها سوپرپلکس میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . باتیستا رندی رو میفرسته طرف طناب ها و در برگشت به رندی اسپاین باستر میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . باتیستا میره برای باتیستا بامب اما موفق نیست . رندی میره برای آر کی او اما او هم موفق نمیشه . یه کیک از باتیستا . رندی رو میندازه . کاور میکنه ، یک..دو.. . رندی بلند میشه و کامبینیشن بک بریکر میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . رندی فیگور آر کی او گرفته . باتیستا بلند میشه و رندی میره برای آر کی او اما موفق نیست . باتیستا در کونر اسلم میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . رندی پا میشه و بعد از یه جاخالی دی دی تی میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . باتیستا رندی رو میزنه و به گوشه ی رینگ میفرسته . او چند مشت به رندی میزنه . رندی میره طرف باتیستا برای یه حرکت اما باتیستا کونر میکنه و سر رندی رو بین دو پاش میذاره . رندی رو بالای شونه اش میبره و باتیستا بامب رو اجراء میکنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه. (16:45)

برنده ی مسابقه ، باتیستا

 

مسابقه پنجم :: میشل مک کول ، میکی جیمز ، کلی کلی و ماریا در برابر ماریس ، ویکتوریا ، ناتالیا و جیلیان

تیم میکی جیمز ، میشل مک کول ، ماریا و کلی کلی در حالی که همه یه لباس (تیمی) پوشیدن وارد میشن . تماشاگرا اون ها رو مورد تشویق قرار میدن . حالا نوبت تیم هیل هاست تا وارد بشه . ناتالیا ، ویکتوریا ، ماریس و جیلیان میان و میرن داخل رینگ . اون ها هم لباس سبز پوشیدن . میکی جیمز و ماریس مسابقه رو آغاز میکنن . بعد از کمی گلاویز شدن میکی قصد داره با ضرباتی که به ماریس وارد میکنه تعادل او را به هم بزنه داشت موفق میشد که ماریس خود را به یاران خود رساند و جای خود را به ناتالیا داد . اما ناتالیا هم توان مقابله با میکی را نداشت و میکی ناتالیا را همانطور که میزد به سمت یاران خودش برد و جای خود را به کلی کلی داد . اما ناتالیا روند را یکباره تفغییر داد و یک رایت لاک و یک کلوز لاین به کلی میزنه و جای خود را به جیلیان میده . جیلیان سریع برای پین روی کلی میخوابه اماکلی تسلیم نمیشه و کشان کشان خودشو به یارانش میرسون و ماریا را جایگزین خودش در رینگ میکنه . ماریا کمی رو جیلیان کار میکنه و قصد پین کردن رو داره که ویکتوریا وارد رینگ میشه و مانع باخت تیمش میشه . ماریا میره و میشل مک کول را جایگزین خودش میکنه . میشل مک کول هم فینیشر خود را به جیلیان میزنه و خود و تیمش را برنده ی مسابقه میکنه . اعضای تیم جیلیان هم او را بلند میکنند و به بیرون میبرند . (4:30)

برنده ی مسابقه ، تیم میشل مک کول ، ماریا ، میکی جیمز ، کلی کلی

  •  بعد از مسابقه گریت کالی به همراه رانجین با موزیک جدید کالی وارد میشوند . رانجین از بین دیواهای حاضر در رینگ از میشل مک کول میخواهد که کالی را ببوسه . اما مک کول عصبانی میشه و رینگ را ترک میکنه . اما رانجین میگه که یک سورپرایز داره که اون قراره بیاد لبهای کالی را ببوسه در این لحظه می یانگ وارد میشود و اوست که میاید و لب های کالی را میبوسد .

 

کریس جریکو وارد رینگ میشه و عده ای از تماشاگرا او رو تشویق میکن . او امیدواره که دوباره کمربندی که از دست داده رو پس بگیره . اما موزیک جان سینا پخش میشه و گروهی از تماشاگرا اورو تشویق و گروهی او رو هو (بو) میکنن . سینا وارد رینگ میشه . هر دو در رینگ به هم خیره شدند و منتظر اغاز مسابقه هستند . لیلیان گارسیا چلنجر (جریکو) و چمپین (سینا) رو معرفی میکنه . جان سینا و جریکو قبل از شروع مسابقه همدیگه رو تهدید میکنن . زنگ شروع مسابقه به دستور مایک چیودا بصدا در میاد و دو استار لاک آپ میشن . جریکو هدلاک میکنه اما سینا جریکو رو به بیرون رینگ میندازه . جریکو روی گردن سینا کار میکنه و سینا قصد داره به بازی برگرده که جریکو از دستش در میره و میره بیرون رینگ . سینا هم او رو دنبال میکنه . سینا و جریکو بعد از درگیری ای کوتاه در بیرون رینگ به داخل رینگ برمیگردن و جریکو سینا رو میندازه گوشه ی رینگ و چند هدبات به او میزنه . حمله ی دیگری از جریکو که با کلوزلاین سینا پاسخ داده میشه . جریکو بلند میشه و بعد از یه جاخالی قفل اسلیپر رو روی سینا اجراء میکنه . سینا قفل رو بسختی میشکونه و بطور ناگهانی میره برای اف یو ولی جریکو با دی دی تی کونر میکنه . جریکو بعد از یه فلایینگ منوور ، به سینا بولداگ میزنه و سپس سینا رو به بیرون پرت میکنه . او سر سینا رو به پله ها میکوبه . جریکو سینا رو به رینگ برمیگردونه و کاور میکنه ، یک..دو.. . جریکو بار دیگه روی گردن سینا کار میکنه و سپس او رو از رینگ به بیرون پرت میکنه . بین طناب ها ، جریکو یه سابمیشن هولد رو روی سینا اجراء میکنه . او سینا رو برمیگردونه و میره و روی گردن سینا وایمیسه . یه هولد دیگه از جریکو . سینا بعد از چند حمله موفق میشه با سه شولدرتکل به بازی برگرده . اسلم از سینا . سینا فایو ناکل شفل میزنه . سینا میره برای اف یو اما جریکو کونر میکنه و والز آو جریکو رو روی سینا اجراء میکنه . سینا داره درد میکشه اما بالاخره موفق میشه کونر کنه و بلی تو بلی سوپلکس بزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . جریکو بلند میشه و سینا رو میزنه . میره بالای طناب ها و دراپ کیک میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . جریکو میره برای یه ضربه ی دیگه و اینبار لاینسالت رو به زیبایی اجراء میکنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . جریکو در گوشه ی رینگ روی سینا کار میکنه و میره برای سوپرپلکس اما سینا نمیذاره . فلایینگ لگ دراپ از سینا . کاور میکنه ، یک..دو.. . سینا میخواد اف یو بزنه . منتظر میمونه تا جریکو بلند شه . او جریکو رو روی شونه اش میبره ولی جریکو با چند ضربه با آرنج به سر سینا ، پایین میاد و به او (سینا) کد بریکر میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . جریکو عصبانی میشه و به داور مسابقه ، مارک چیودا میگه که سه کونت بود . جریکو برمیگرده و سینا بطور ناگهانی او رو بالای شونه اش میبره و بهش اف یو میزنه . سینا آروم آروم بسمت جریکو میره و کاور میکنه ، یک..دو.. . هر دو استار افتادن و داور دابل کونت رو شروع کرده . سینا بلند میشه و میره تا به جریکو حمله کنه اما جریکو اسمال پکیج رو اجراء میکنه ، یک..دو.. . سینا بعد از یه کونر میره برای اس تی اف یو اما موفق نیست و جریکو بطور ناگهانی والز آو جریکو رو روی سینا قفل میکنه . سینا بشدت درد میکشه . سینا طناب رو میگیره ولی جریکو سینا رو برمیگردونه به وسط رینگ و بار دیگه ولز آو جریکو رو اجراء میکنه . سینا بطور زیبایی قفل رو برمیگردونه و به جریکو اس تی اف یو میزنه . جریکو خیلی سعی میکنه تا تسلیم نشه اما بالاخره تپ اوت میکنه و سینا پیروز مسابقه میشه .(12:45)

برنده و قهرمان سنگین وزن ، جان سینا

 

 

پرومو ای از درگیری های اج ، تریپل ایچ و جف هاردی پخش میشه .

مسابقه هفتم :: تریپل تریت دابلیو دابلیو ای چمپینشیپ مچ :: اج © در برابر تریپل ایچ در برابر جف هاردی

تریپل ایچ وارد میشه و مورد تشویق قرار میگیره . او بعد از انجام حرکات همیشگیش میره داخل رینگ و منتظر چلنجر دوم میمونه . جف هاردی میاد و تماشاگرا او رو (بیشتر از تریپل ایچ) تشویق میکنن . جف هم میره داخل رینگ . بالاخره نوبت چمپین هست . آهنگ اج پخش میشه و او در حالی که کمربند قهرمانی دابلیو دابلیو ای رو دور کمرش بسته وارد میشه . جاستین رابرتس هر سه استار رو معرفی میکنه . داور زنگ شروع مسابقه رو بصدا در میاره و جف هاردی به اج حمله میکنه . تریپل ایچ میره جف رو بزنه اما جف او رو هم میزنه . جف بعد از زدن اج ، دوباره برمیگرده تا دگیم رو بزنه . جف مسابقه رو خیلی خوب شروع کرده . جف ، اج و تریپل ایچ رو دو گوش رینگ میفرسته و هر دو شون رو میزنه . جف تریپل ایچ رو میندازه بیرون و میره تا اج رو بزنه اما اج نمیذاره و جف رو به بیرون پرت میکنه . اج هم میره بیرون تا هر سه استار بیرون رینگ با هم درگیر بشن . هاردی میره برای یه پرش روی اج که تریپل ایچ به او کلوزلاین میزنه . تریپل ایچ و هاردی با هم درگیر میشن و بعد از چند رفت و برگشت ، تریپل ایچ جف رو به طرف تماشاگرا پرت میکنه . تریپل ایچ و اج به رینگ برمیگردن و اج در گوشه ی رینگ چند مشت به تریپل ایچ میزنه . تریپل ایچ قصد داره به بازی برگرده اما اج به او بیگ بوت میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . های نی و نک بریکر از تریپل ایچ . تریپل ایچ میره برای پدیگری اما جف هاردی از راه میرسه و نمیذاره . تریپل ایچ جف رو میزنه ولی جف بطور ناگهانی از طناب ها بالا میره و به تریپل ایچ و اج (همزمان) ویسپر اینده ویند میزنه . جف میره برای کاور اج اما تریپل ایچ نمیذاره . تریپل ایچ هاردی رو میزنه . اج از راه میرسه و در گوشه ی رینگ با جف درگیر میشه و به او از بالای طناب ها سوپرپلکس میزنه . جف به بازی برمیگرده و تریپل ایچ رو میزنه . او میره بالای طناب ها و یه پرش رو روی اج انجام میده . کاور میکنه ، یک..دو.. اما تریپل ایچ دخالت میکنه . تریپل ایچ میره به جف پدیگری بزنه اما جف نمیذاره . کار به بیرون رینگ میکشه و تریپل ایچ سر جف رو به میز گزارشگران راء میزنه . سپس سر او رو به پله ها میکوبه . جف رو به رینگ برمیگردونه. اج تریپل ایچ رو میزنه و جف رو کاور میکنه ، یک..دو.. . اج میره برای اسپیر روی جف اما جف جاخالی میده و ضربه به تریپل ایچ برخورد میکنه . جف با یه کلوزلاین اج رو به بیرون پرت میکنه . تریپل ایچ و جف داخل رینگ هستن . جف بطور ناگهانی به تریپل ایچ توییست آو فیت میزنه . سپس میره بالای طناب ها و سوانتان بامب رو اجراء میکنه . کاور میکنه ، یک..دو.. اما اج ، جف رو به بیرون رینگ میکشه و او رو به دیواره ی بیرون رینگ میکوبه . اج و جف در بیرون رینگ درگیر هستن . جف بلوزش رو میکنه و قسمت رویی میز گزارشگرای اسمکدان رو برمیگرداره . او یه ضربه به اج میزنه و اج رو روی میز گزارشگرا میذاره . تریپل ایچ از راه میرسه و جف رو میزنه . سپس یه ضربه به هاردی میزنه و او رو به بالای میز گزارشگرای راء میبره . تریپل ایچ میره برای پدیگری اما جف کونر میکنه . از اون طرف اج میاد و به جف اسپیر میزنه . اج و تریپل ایچ میرن داخل رینگ . تریپل ایچ میره برای پدیگری اما اج با یه دی دی تی کونر میکنه . تریپل ایچ بلند میشه و به اج اسپاین باستر میزنه . او طرف تماشاگرا دو دستش رو بالا میگیره و گروهی از تماشاگرا او رو تشویق میکنن . تریپل ایچ حالا میره برای پدیگری ، و موفق میشه بزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. اما ولادیمیر کازلاو دخالت میکنه و تریپل ایچ رو بیرون رینگ میکشه . تماشاگرا کازلاو رو هو (بو) میکنن . برادر جف ، مت هاردی از راه میرسه و با کازلاو درگیر میشه . جف میخواست یه پرش روی اج انجام بده ، کازلاو این اجازه رو نداد . مت همچنان با کازلاو درگیر هست . تریپل ایچ میره داخل رینگ ولی از اج اسپیر میخوره . اج کاور میکنه ، یک..دو.. . جف هاردی از راه میرسه و با صندلی یه ضربه ی محکم به سر اج میزنه . جف میره بالای طناب ها برای سوانتان بامب اما تریپل ایچ جف رو در اون بالای طناب ها میزنه . تریپل ایچ ، اج رو بلند میکنه و بهش پدیگری میزنه . تریپل ایچ و اج هر دو افتادن . در همین لحظه جف که در بالای طناب هاست میپره و به اج سوانتان بامب میزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه .(17:20)

برنده و قهرمان جدید دبلیو دبلیو ای ، جف هاردی

بعد از مسابقه ، جف هاردی بسیار خوشحال هست و تماشاگرا هم او رو بشدت تشویق میکنن. جف کمربند دابلیو دابلیو ای رو از داور میگیره و داور دست او رو به عنوان پیروز بالا میبره . جف کمربند قهرمانی دابلیو دابلیو ای رو بالا میگیره و تماشاگرا تشویقش میکنن . هایلایت هایی از اواخر مسابقه پخش میشه . جف به طرف رمپ ورزشگاه میره و از نردبونی که قابل رویت نیست بالا میره و میره روی تزئینات مخصوص پی پی وی آرماگدن که روی استادیوم انجام شده و به شکل صخره هست . جف از اون بالا به تماشاگرا نگاه میکنه و بار دیگه کمربند دابلیو دابلیو ای رو بالای سر میبره . 


                                          *اخبارARMAGEDDONکامل شده است*

:: WWE House Show December 13, 2008 Results

نام رخداد‌ : WWE House Show

تاریخ برگزاری : سیزدهم دسامبر سال 2008

محل برگزاری : شهر آنتوریو , ایالات همیلتون (در کشور کانادا)
 

امروز صبح در شهر آنتوریو یک هوس شو برگزار شد . معموملا ما نتایج هوس شو ها رو اعلام نمیکردیم اما در این هوس شو اتفاقی افتاد که مجبور به ارسال این پست شدیم. نتایج هوس شو رو به طور خلاصه در پایین خدمتتون عرض میکنم.
 

  1. جان مورسن و میز تونستند در اولین مسابقه از سد حریفان خودشون که قهرمانان تگ تیم جهان هم بودند , یعنی سی ام پانک و کوفی کینگستن بگذرند. این مسابقه بر سر قهرمانی تگ تیم جهان بود و به این ترتیب میز و مورسن تونستند با این پیروزی قهرمانان جدید تگ تیم جهان بشن.
  2. در دومین مسابقه کین تونست حریف خودش چارلی هاس (در نقش چارلی د هیتمت هاس) رو شکست بده.
  3. در سومین مسابقه کلی کلی و ایو تورس تونستند از سد قهرمان زنان بث فینکس و مریس بگذرند.
  4. در مسابقه ای که بر سر قهرمانی ایالات متحده بود قهرمان ایالات متحده یعنی شلتون بنجامین تونست از سد حریف خودش هاریکین هلمز بگذره و از قهرمانی خودش برابر او دفاع کنه. قبل از این شلتون بنجامین در اسمکدان دو روز پیش از هاریکین هلمز شکست خورده بود.
  5. در پنجمین مسابقه ری میستریو تونست مایک ناکس رو شکست بده.
  6. در مسابقه ای که بر سر قهرمانی ای سی دبلیو بود قهرمان ای سی دبلیو مت هاردی تونست از قهرمانی خودش برابر جک سوئگر دفاع کنه و اونو شکست بده.
  7. همچنین یک مسابقه بسیار مهم هم برگزار شد که طی اون قهرمان دبلیو دبلیو ای ادج تونست با شکست جف هاردی از قهرمانی خودش برابر جف هاردی دفاع کنه. این مسابقه بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود و بدین ترتیب ادج تونست با این پیروزی به عنوان قهرمان دبلیو دبلیو ای به استقبال آرماگدون بره.
  8. و در مین ایونت هم که میشه گفت مین ایونت راو در آرماگدون خواهد بود , قهرمان سنگین وزن جهان جان سینا تونست حریف خودش کریس جریکو رو شکست بده. این دو 12 ساعت دیگه هم در آرماگدون بر سر همین قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت. ضمنا این مسابقه (که برندش سینا بود) بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان نیز بود که سینا تونست با شکست کریس جریکو همانند ادج و مت هاردی از قهرمانی خودش برابر چلنجر قدرش دفاع کنه.
     

و اما به این خاطر این که تا حالا سابقه نداشته قهرمانی ها در هوس شو جا به جا بشن دبلیو دبلیو ای دات کام گالری یک مسابقه از این هوس شو (مسابقه اول) رو به مناسبت جا به جایی قهرمانی منتشر کرده که ما هم این گالری عکس رو برای شما آماده ی دانلود کردیم و شما میتونید اون رو از لینک زیر دریافت کنید.

این دومین قهرمانی تگ تیم میز و جان مورسن هست که اونها طی این یک سال کسب کردند. در آغاز سال 2008 هم اونها تونستند با شکست دوس و دومینو قهرمان تگ تیم دبلیو دبلیو ای رو در حالی که در اسمکدان حضور نداشتند (و جزء سوپراستار های این برند) محسوب نمیشدند کسب کنند. حالا هم اونها تونستند قهرمانی تگ تیم جهان رو کسب کنند در حالی که در برند راو نیستند و جزء سوپراستار های برند ای سی دبلیو محسوب میشن. این میتونه یک افتخار برای این تگ تیم باشه. بدین ترتیب سی ام پانک و کوفی کینگستن قهرمانی خودشون رو که با شکست پرایسلس کسب کرده بودند از دست میدن و حالا سی ام پانک میتونه برای جبران این شکست , قهرمانی بین قاره ای رو از آن خودش کنه. ضمنا در مسابقه ی اول این کوفی کینگستن بود که پین فال شد و باعث باخت تیمش شد.

:: Smackdown Results - Dec. 12 , 2008

 

 

نام رخ داد : اسمکدان

تاریخ انجام : جمعه ، 12م سپتامبر سال 2008

محل انجام : بریجپورت ، کنکتیکت

 

اینتروی دابلیو دابلیو ای پخش میشه .

به ورزشگاه میریم و جیم راس و تز به همه خوش آمد میگن .

تریپل ایچ داخل رینگ هست و بعد از چند لحظه جف هاردی از پشت به او حمله میکنه . این دو با هم درگیر میشن و ویکی گررو به همراه چاوو گررو میان نزدیک رینگ . ویکی از چاوو میخواد که این دو رو جدا کنه . چاوو میره طرف جف و دگیم اما تریپل ایچ چاوو رو میزنه . جف و تریپل ایچ بشدت همدیگه رو میزنن . داور ها به همراه دین مالنکو میان و تریپل ایچ و جف رو جدا میکنن . جف و تریپل ایچ سعی دارن باز هم با هم درگیر شن که موفق نیستن و فقط به هم (با عصبانیت) نگاه میکنن . ویکی گررو به اون ها نگاه میکنه و میگه : " این شوء من هست و من از شما خواستم تا دعوا رو قطع کنید اما به جنگیدن ادامه دادید . "

 

جیم راس و تز درباره ی درگیری های تریپل ایچ و جف هاردی که چند لحظه پیش رخ داد صحبت میکنن و هایلایت هایی از این درگیری پخش میشه .
 

مسابقه اول :: آر تروث در برابر ام وی پی

آر تروث وارد میشه و مورد تشویق قرار میگیره . او مثل همیشه از بین تماشاگرا میاد و شعرش رو میخونه ، تماشاگرا هم با او همصدا میشن . تروث میره داخل رینگ و میرقصه . ام وی پی وارد میشه و تماشاگرا او رو هو (بو) میکنن . مسابقه آغاز میشه . ام وی پی به تروث حمله میکنه و چند کیک قوی به او میزنه . چندین حمله ی دیگه از ام وی پی . کاور میکنه ، یک..دو.. . ام وی پی قفل کمل کلاچ رو روی تروث اجراء میکنه . بعد از چند ثانیه ، تروث به بازی برمیگرده و بعد از یه جاخالی ، رول آپ میکنه . یک..دو..سه . (3:47)

بعد از مسابقه ، ام وی پی میکروفون میگیره و میگه : " این که من همش میبازم و از این حیث رکورد دارم ، کجاش خنده داره ؟ من از گرون ترین سوپراستار اسمکدان کارم رو شروع کردم و حالا شدم هیچی ! البته ، با همه ی این ها باز هم من از شما بهتر خواهم شد . " ام وی پی میخواد به صحبتش ادامه بده که آهنگ میستر کندی صحبت های او رو قطع میکنه و کندی در میان تشویق تماشاگرا وارد میشه و در قسمت رمپ ورزشگاه میمونه . کندی بعد از صحبت کردن درباره ی فیلمی که بازی کرده میگه : " ام وی پی مایه ی یأس و نا امیدی هست . " سپس اسم خودش رو (به سبک خودش) میگه و آهنگ کندی پخش میشه .

 

جیم راس میگه که برنامه ی کاتینگ اج برگشته و مهمون این هفته ، مت هاردی خواهد بود .

چهره ی یه فرد ناشناخته رو در مانیتور ورزشگاه میبینیم که میگه : " من تمام زندگی ام رو در تاریکی ها و قدم زدن در اون گذروندم . " او در ادامه میگه : " همه ی قدرتی که شما دارید بخاطر منه . "

در بک استیج ، براین کندریک در کنار خواهران دو قلوی بلا هست و قصد داره با اون ها قاتی بشه که در همین لحظه کارلیتو و پریمو کولون میان و کارلیتو میگه : " مشکلی دارید ؟ " ازکیل جکسن با تندی با کارلیتو و کندریک صحبت میکنه و سپس او (ازکیل) به همراه کندریک میره . کارلیتو برمیگرده و به بری بلا میگه : " من میخواستم ازکیل رو بزنم و فقط چون دیدم شما دو تا خواهرای قابل احترام اینجا هستید این کار رو نکردم! "
 

مسابقه دوم :: دی براین کندریک به همراه ازکیل جکسن در برابر پریمو کولون به همراه کارلیتو

کندریک و ازکیل وارد میشن . سپس شاهد ورود کارلیتو و پریمو کولون هستیم که مورد تشویق قرار میگیرن . کارلیتو و ازکیل میرن بیرون رینگ تا به عنوان منجر ، همتیمی هاشون رو همراهی کنن . مسابقه آغاز میشه و پریمو کولون کنترل بازی رو در دست میگیره . او بعد از کیک و رایت هند ، چندین حرکت پرشی انجام میده . پریمو داره به کارش ادامه میده که در بیرون رینگ ، ازکیل جکسن به کارلیتو حمله میکنه و سر او رو به پله ها میکوبه . همین امر باعث میشه حواس پریمو پرت بشه . کندریک به پریمو حمله میکنه و در گوشه ی رینگ به او یه کیک میزنه . سپس دی کندریک (فینیشرش) رو اجراء میکنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه . (7:28)

 

جیم راس و تز درباره ی درگیری های تریپل ایچ و جف هاردی در ابتدای شوء و جنگیدن اون ها در مین ایونت این هفته صحبت میکنن.

پرمویی از گروه دی اکس مربوط به هدیه های کریسمس دابلیو دابلیو ای پخش میشه .
 

مسابقه سوم :: قهرمان ایالات متحده شلتن بنجامین در برابر هاریکین هلمز

شلتن بنجامین وارد میشه . سپس هاریکین هلمز میاد و مورد تشویق قرار میگیره . مسابقه آغاز میشه و شلتن کار رو بهتر شروع میکنه اما هلمز با یه بلاک باستر به بازی برمیگرده . هلمز میره بالای طناب ها تا بپره اما موفق نیست و شلتن روی او بیس بال اسلاید رو اجراء میکنه و باعث میشه هلمز بیفته بیرون رینگ . کراس آرم بریکر از شلتن . شلتن روی بازوی هلمز کار میکنه . هلمز میره برای اجرای فینیشرش اما شلتن کونر میکنه و بک بریکر میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . هلمز بلند میشه و به بازی برمیگرده . او میره بالای طناب ها و کراس بادی میزنه ، کاور میکنه ، یک..دو..سه . (4:44)

بعد از مسابقه ، تز میره داخل رینگ و با هاریکین هلمز مصاحبه ای رو ترتیب میده . هلمز میگه : " دیگه وقتشه تا یه قهرمان ایالات متحده ی جدید داشته باشیم . "

 

اعلام میشه برنامه ی بعدی ، کاتینگ اج با حضور مت هاردی خواهد بود .
 

اج داخل رینگ هست و قصد داره برنامه رو شروع کنه . گروهی از تماشاگرا او رو هو (بو) و گروهی هم او رو تشویق میکنن . اج در ابتدا میگه : " این تریپل ایچ بود که در صبح روز سروایور سریس ، به جف هاردی در اتاقش حمله کرد . " اج موضوع رو عوض میکنه و درباره ی مهمون برنامه ی این هفته ای صحبت میکنه . اج میگه : " من و مت هاردی درگیری های زیادی با هم داشتیم . اما از اون ها که بگذریم ، مت هاردی در آرماگدون باید برابر کازلاو قرار بگیره . " اج ، مت هاردی رو معرفی میکنه و مت هاردی در میان تشویق تماشاگرا وارد میشه . مت میره داخل رینگ و میگه : " من تو رو مقصر میدونم (خطاب به اج) . چون این تو بودی که چند هفته پیش به جف هاردی حمله کردی . همچنین میدونم که تو حقه باز ترین آدم حال حاضر در زمین هستی . " اج در جواب مت میگه : " افراد زیادی بودن که دوست داشتن که جف هاردی رو از کمربند قهرمانی دور کنن . کسایی مثل رندی اورتن ، جان موریسن ، میز و حتی آندرتیکر ! همه ی این ها ممکنن اما جواب اصلی تریپل ایچ میتونه باشه . " مت هاردی عصبانی میشه و از اینکه او رو در بیزینس داداشش اصلا به حساب نمیارن و الکی دخالتش میدن ناراحته . اج میگه : " کسی اصلا به مت اهمیت نمیده چون ... " مت هاردی به اج حمله میکنه و با او درگیر میشه . مت اج رو میزنه تا جایی که کازلا میاد و دخالت میکنه و مت رو میزنه . سپس اج و کازلاو دو نفری مت رو میزنن .

 

مسابقه چهارم :: کرت هاکینز و زک رایدر در برابر گریت کالی به همراه رانجین سینگ

هاکینز و رایدر داخل رینگ هستن . گریت کالی به همراه رانجین سینگ وارد میشن و مورد تشویق قرار میگیرن . کالی میره داخل رینگ و مسابقه آغاز میشه . هاکینز و رایدر شهامت حمله رو ندارن . گریت کالی میره و هردوی اون ها رو میزنه . سپس یکی رو ناک اوت میکنه و روی دیگری فینیشرش رو اجراء میکنه . کالی کاور میکنه ، یک..دو..سه . (1:23)

 

در بک استیج ، ایو با تریپل ایچ مصاحبه ای ترتیب میده . تریپل ایچ میگه : " جف هاردی نباید به خودش بباله . چون این رو باید بدونه که بار دیگه من بهش حمله میکنم و این رو به طور حتم میگم که من پی پی وی آرماگدن رو با قهرمانی دابلیو دابلیو ای ترک خواهم کرد . "

مسابقه پنجم :: بری بلا و نیکی بلا در برابر ناتالیا و ماریس

هر چهار دیوا وارد میشن . مسابقه آغاز میشه و ماریس و بری مسابقه رو آغاز میکنن . ماریس موفق تر هست و بعد از یه تیک داون ، کمل کلاچ رو اجراء میکنه . سپس اینورترراشن لگ سوییپ میزنه . ماریس کاملا بر بازی مسلط هست . ماریس جای خودش رو به ناتالیا میده و ناتالیا هم بسیار خوب کار میکنه . چند قفل و کیک از ناتالیا اجراء میشه اما بالاخره بری از دست او در میره و با خواهرش ، نیکی تگ میشه . نیکی میاد و چند حمله ی پشت سر هم و سریع رو انجام میده . ماریس قصد دخالت داره که بری میاد و او رو میزنه . بری به ناتالیا هم یه دراپ کیک قوی میزنه . نیکی کاور میکنه ، یک..دو..سه . (4:48)

 

در بک استیج ، ایو با ولادیمیر کازلاو مصاحبه ای ترتیب داده . کازلاو میگه : " مت هاردی اصلا برای مت رقیب به حساب نمیاد و این هم مهم نیست که کی در تریپل تریت مچ برنده میشه . من دیگه تحمل ندارم . "

جیم راس و تز مسابقات مشخص شده ی آرماگدن رو معرفی میکنن .
 

مسابقه ششم :: تریپل ایچ در برابر جف هاردی

تریپل ایچ وارد میشه و مورد تشویق قرار میگیره . بعد از او ، جف هاردی میاد و تماشاگرا او رو هم مورد تشویق قرار میدن . مسابقه آغاز میشه و دو استار بطور وحشیانه ای به هم حمله میکنن . این دو بعد از درگیری داخل رینگ ، به بیرون رینگ میرن و اون جا هم همدیگه رو میزنن . اسپرینگ بورد از جف هردی به تریپل ایچ از روی پله . جیم راس و تز میگن که این حرکت فوق العاده بود و جف هاردی هر مسابقه ای که انجام میده ، مثل مسابقه ی قبلش هست . تریپل ایچ قصد داره با چند مشت به بازی برگرده اما موفق نیست . بعد از کامرشال برمیگردیم . تریپل ایچ کنترل بازی رو در دست گرفته و هر دو استار به رینگ برگشتن . تریپل ایچ در گوشه ی رینگ هاردی رو میزنه . هاردی قصد داره کونر کنه اما موفق نیست . تریپل ایچ به جف هاردی ، بطور ناگهانی اسپاین باستر میزنه . دگیم رو به تماشاگرا دو دستش رو بالا میبره و فریاد میزنه . تماشاگرا او رو تشویق میکنن . تریپل ایچ منتظر میمونه تا جف بلند شه . تریپل ایچ یه کیک به شکم هاردی میزنه و میره برای پدیگری اما جف بلاک میکنه و میره بالای طناب ها و به تریپل ایچ ویسپر اینده ویند میزنه . حالا تماشاگرا (گروه دیگه) جف رو تشویق میکنن . جف هاردی سر تریپل ایچ رو میذاره دور بازوش و بنظر میرسه میخواد سوپلکس بزنه اما اون رو به فیس باستر تبدیل میکنه . جف میره بالای طناب ها تا سوانتان بامب بزنه اما تریپل ایچ نمیذاره و او رو میزنه . جف بار دیگه تلاش میکنه و میپره اما تریپل ایچ جاخالی میده . هر دو استار افتادن . حالا اج وارد میشه و میره داخل رینگ ، او منتظر میمونه و به تریپل ایچ و جف اسپیر میزنه . داور در همین لحظه مسابقه رو بدون نتیجه اعلام میکنه . (17:00)

بعد از مسابقه ، تماشاگرا اج رو بشدت هو (بو) میکنن و اج کمربند قهرمانی دابلیو دابلیو ای رو بالا میبره و به تریپل ایچ و جف نگاه میکنه.   


خبر کوتاه: به انجام مسابقاتARMAGEDDONفقط 11ساعت باقی مانده است

دانلود۱کلیپ

باسلام 21کلیپ دیدنی برای شما دوستان آماده ی دانلود کردم شرح این کلیپ رو بالای خودش نوشتم برای آگاهی بیشتر شما این کلیپ ها فرمت AVIمیباشند

              

 

 

این کلیپ مربوط میشه به مسابقه براک لزنر در برابر بیگ شو که در این مسابقه رینگ میشکنه. 

        

 

دانلود کلیپ|لینک دانلود|حجم:  KB,701

Short news at the company

  • چند خبر کوتاه از تمام کمپانی های کشتی حرفه ای :

- دوری تد دیبیاسی از رینگ تا ماه دیگر.

- ویکتوریا و تصمیم به خداحافظی از کشتی حرفه ای .

- فروش بلیط های گریت امریکن بش 2009 از الان در فیلادلفیا .

- حضور رید فلیر ، پسر ریک فلیر به عنوان کشتی گیر در سی سی دابلیو .

- فروش بد پی پی وی های سایبر ساندی و نو مرسی .

- قرار داد بستن الایژا بورک به وی پی دابلیو .

- خریدن استاری جوان بنام هید ونسن توسط کمپانی دابلیو دابلیو ای .

- نزدیک شدن کریستین کیج به دابلیو دابلیو ای .

:: ... Edge's New Interview with Slam Wrestling and More

 

  • صحبت های جدید و جالب اج :

قهرمان فعلی دابلیو دابلیو ای ، اج بتازگی دو مصاحبه انجام داده که طی اون درباره ی ویکی گررو ، بازگشت کریستین ، زدن ریشش و ... صحبت کرده . شما میتونید قسمت هایی از این گفتگو که با Slam Wrestling انجام گرفته رو پایین تر بخونید .

کریستین و احتمال بازگشت او به دابلیو دابلیو ای یا تمدید قرار داد با تی ان ای :

" او باید کاری رو بکنه که براش درست تر و بهتر هست . اگه او بخواد اون جا (تی ان ای) رو انتخاب کنه ، خوب نظرش هست . ولی اگه بخواد دابلیو دابلیو ای رو انتخاب کنه ؛ که من هم ترجیح میدم این کار رو بکنه ، عالی میشه . "

استوری لاین جدید او و ویکی گررو :

" من با این ویکی خیلی باحال میشم و حس میکنم که موفق هستم . ویکی و اجی که الان میبینید با اونی که قبلا دیدین فرق میکنه . ما الان خیلی با هم مچ هستیم . "

زدن ریش و سیبیل بعد از کمتر از سه هفته :

" دوست دخترم ازش متنفر بود ، متنفر . اون میگفت که همین الان برو و بزنش ، ولی من نه میگفتم . به هر حال مجبور شدم چون اون میخواست قیافم مثل قبل بشه . این ریش در تمام مدتی که از دابلیو دابلیو ای دور بودم رشد کرده بود و حالا که زدمش شما میبینید که عجب ریش کلفت و زیادی داشتم ! میدونید ، این ریش رو برای این بلند کردم چون فکر میکردم باید چهره ای آشفته و دیوانه برای بازگشتم درست کنم . "

ضمن اینکه اج در این مصاحبه درباره ی قهرمانی خودش هم کوتاه صحبت کرد .

-----------------------------------

  • کرت انگل و تمایل به بازگشت به دابلیو دابلیو ای :

از دوستان کرت انگل شنیده شده که کرت خودش هم (علاوه بر مسئولان) علاقه ی خاصی به بازگشت به دابلیو دابلیو ای داره . کرت انگل گفته که بصورت جدی فکر هاش رو کرده و دوست داره بعد از پایان قرار دادش با تی ان ای به دابلیو دابلیو ای بره .

کرت گفته : " اگه قرار باشه همین الان تصمیم بگیرم ، به دابلیو دابلیو ای میرم . " کرت انگل بر عکس اوایل حضورش در تی ان ای ، در حال حاضر بشدت از این کمپانی ناراضی هست و میخواد هر چه زودتر تی ان ای رو ترک کنه . ضمن اینکه انگل از لیدر بودن جف جرت اصلا راضی نیست ولی مجبور هست که تحمل کنه .

این طور که مشهخصه انگل داره روز به روز به دابلیو دابلیو ای نزدیک تر میشه و از اون جایی که مسئولان کمپانی دابلیو دابلیو ای هم تمایل زیادی به برگردوندن انگل دارن باید منتظر بازگشت او به خونه اش ، دابلیو دابلیو ای باشیم . البته باید تا اواسط سال 2009 صبر کنیم .

-----------------------------------

  • جی بی ال و نظرش درباره ی نوشابه ی لیفیلد انرژی :

جان بردشاء لیفیلد معروف (ملقب) به جی بی ال ، بتازگی درباره ی نوشابه ی انرژی زا ای که محصول کارخانه ی خودش هست صحبت کرده . جی بی ال درباره ی این محصول که Layfield Energy نام داره گفت :

" من یه روز صبح پاشدم و دیدم که 330 پوند وزن دارم . فهمیدم که راه هایی که تا اون وقت به کار برده بودم بی فایده بودن و من باید کاری میکردم چون از این وضع راضی نبودم . تصمیم گرفتم از محصول خودم ؛ لیفیلد انرژی استفاده کنم . سپس هر دفعه من بعد از استفاده از محصول ، به باشگاه بدنسازی خودم در نیویورک سیتی رفتم و اون جا به تمرین و بدنسازی پرداختم . یادمه برای اولین بار که این کار رو کردم خیلی حس خوبی داشتم و انرژی زیادی رو در خودم میدیدم . من همینطور و به مدت شش ماه همین کار رو انجام دادم تا اینکه به وزن 220 پوند رسیدم . خوب ، میبینید که نتیجه گرفتم . شما هم امتحان کنید و من تضمین میکنم که نتیجه میگیرید . برای اولین بار من براتون چند تا از محصولم رو بصورت رایگان میفرستم تا تست کنید . بهتون مجانی میدم ، فقط بخاطر اینکه این محصول رو باور دارم . برای اطلاعات بیشتر به لیفیلد انرژی دات کام برید و مطمئن باشید کسایی که از این محصول استفاده میکنن ، زندگی بهتری نسبت به دیگران دارن . "

-----------------------------------

  • دابلیو دابلیو ای نگران از وضعیت بوجود آمده برای جان سینا :

اگه راء هفته ی قبل رو تماشا کرده باشید ؛ قهرمان سنگین وزن جهان جان سینا در یه مسابقه ی تک به تک برابر قهرمان دابلیو دابلیو ای اج قرار گرفت . دقیقا بر عکس اون چیزی که مسئولان دابلیو دابلیو ای و خیلی های دیگه فکر میکردن ، جان سینا برابر یکی از منفور ترین استار های دابلیو دابلیو ای یعنی اج هو (بو) شد ! تماشاگرا در حین مسابقه با سر دادن سرود " !Cena Sucks " نگرانی های مسئولان دابلیو دابلیو ای رو بیشتر کردن .

کمپانی دابلیو دابلیو ای به هیچ وجه دوست نداره که وضعیتی مثل سال 2006 برای سینا بوجود بیاد . سالی که سینا بخاطر پیروزی های پی در پی و شکست ناپذیریش ، بشدت هو (بو) میشد . دابلیو دابلیو ای مجبور شد که چند ماه بعد کمربند رو از جان سینا بگیره چون نمیخواست وضع از اونی که بود بدتر بشه . اما حالا بعد از گذشت سه هفته در حالی که بنظر میرسید سینا یکی از شخصیت های دوست داشتنی و محبوب بین تمام طرفداران دابلیو دابلیو ای خواهد بود ؛ تماشاگرا نارضایتی خودشون رو از چمپین بودن سینا با شعار هایی که بر ضد او دادن ، نشون دادن . کمپانی دابلیو دابلیو ای هم از این وضعیت بسیار نگرانه ، چون سینا یک ماه نمیشه که قهرمان هست و دابلیو دابلیو ای نمیتونه به همین زودی (بر عکس میل خودش) کمربند رو از سینا بگیره .

کمپانی دابلیو دابلیو ای در صدد هست تا به نحوی نظر طرفداران دابلیو دابلیو ای رو نسبت به جان سینا تغییر بده.

-----------------------------------

  • میکی جیمز و سرودن غزل :

میکی جیمز ، قهرمان سابق زنان دابلیو دابلیو ای به تازگی در صفحه ی مخصوص خودش در دابلیو دابلیو ای دات کام چند بیت غزل که خودش سروده رو قرار داده و از طرفداراش خواسته تا نظرشون رو درباره ی این شعر بگن :

...Besides… I am so tired of flying. My wings ache

No one truly knows how I long to land. I cant.. No! I won’t let them

But its all I’ve ever really wanted

.This time… I will not land in a trap

.Only to be put on display as if I were a trophy piece

قبلا جف هاردی هم چندین غزل گفته بود که سایت های مختلف خبری اون رو منشر کرده بودن ، ولی این غزل میکی جیمز اولین غزلی هست که از یه کشتی گیر در سایت دابلیو دابلیو ای قرار داده میشه.

-----------------------------------

نتایج تی ان ای ، ایمپکت این هفته :

Taylor Wilde & Roxxi def. The Beautiful People w/ Kip James

Rhino def. Lance Rock

The Motorcity Machineguns def. Sonjay Dutt & So Cal Val

TNA Legends Champion Booker T & Scott Steiner w/ Sharmell def. Matt Morgan & Abyss

Hiyoshi def. Consequences Creed

Christy Hemme & ODB def. Rhaka Khan & Raisha Saeed

AJ Styles & Samoa Joe def. Kevin Nash & TNA World Champion " The Icon " Sting

در این هفته AJ Styles از همه بیشتر تشویق و Sheik Abdul Bashir (به عنوان گزارشگر مخصوص) بیشتر از هر هیل دیگه ای هو (بو) شد .