SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

:: RAW Results - Jan. 26 , 2009

           

هایلایت هایی از راء هفته ی قبل و رویال رامبل رو شاهد هستیم .

به ورزشگاه میریم و جری لالر و مایکل کول به همه خوش آمد میگن .
 

موزیک ورودی رندی اورتن نواخته میشه و او در میان تشویق شدید تماشاگرا وارد میشه . رندی در حالی که تد دیبیاسی ، کودی رودس و چندین نفر دیگه رو که کت و شلوار پوشیدن به همراه خودش داره ، میره داخل رینگ . رندی میکروفون در دستش میگیره و میگه : " اسم من رندی اورتن هست . " تماشاگرا بار دیگه رندی رو مورد تشویق قرار میدن . او افرادی که به همراه خودش آورده [و همچنین کودی رودس و تد دیبیاسی] رو معرفی میکنه . رندی در ادامه میگه : " دلیل اینکه من امشب این جا هستم ، بررسی اتفاقات هفته ی گذشته هست . من سوپراستار نسل سومم و دابلیو دابلیو ای در خون من جریان داره . منتهی یه مشکلی هم دارم که به اون IED میگن . معادل این جمله ، درگیری ذهنی بدلیل اتفاقات جنجال بر انگیز هست . " یکی از افراد او بهش یه ورق میده و رندی از روی اون میخونه و میگه که میلیون ها نفر دچار این مشکل هستن . رندی ادامه میده : " هفته ی پیش استفنی به من سیلی زد و من میتونستم هر کاری بکنم چون خودم مسئول کار های خودم هستم . دابلیو دابلیو ای وضعیت من رو میدونست اما هیچ کاری برام نکرد . حالا استفنی میخواد امشب من رو اخراج کنه ، به این ترتیب من هم از او و هم از دابلیو دابلیو ای شکایت میکنم . من دیشب در رویال رامبل پیروز شدم و ثابت کردم که در این کمپانی از همه بهتر هستم . اونچیزی که قرار ما هست ، اینه که من در مین ایونت رسلمینیا رقابت کنم و در غیر این صورت شکایت خواهم کرد . حالا دابلیو دابلیو ای میتونه من رو اخراج کنه . اما باید بدونه اگه من برم ، کودی رودس و تد دیبیاسی هم با من خواهند رفت . با رفتن ما ، خیلی دیگه از استار های حاضر در راء هم اینجا رو ترک میکنن . " رندی بحث رو عوض میکنه و میگه : " بحث دیگه ، اتفاقی هست که بین من و میستر مک من افتاد که این باعث شده بچه های او هم دنباله ی این قضیه رو بگیرن . من هم یه پدر هستم و احساس اون ها رو درک میکنم . " بین تماشاگرا دو گانگی بوجود اومده و یه گروه اورتن رو تشویق میکنن و به گروه برای او سرود 'یو ساک' رو سر دادن [تعداد مشوق ها بیشتر هست] . رندی در پایان میگه : " من از مک من ها عذرخواهی میکنم . از همه متشکرم ... . " موزیک رندی اورتن پخش میشه و او رینگ رو به همراه افرادش ترک میکنه .

 

جری لالر و مایکل کول درباره ی صحبت های رندی ، حرف میزنن .

در بک استیج ، استفنی مک من دیده میشه که داره از یه مانیتور راء رو تماشا میکنه [صحبت های رندی رو هم شنیده] . او کمی عصبانی بنظر میرسه .

کامرشال.
 

مسابقه اول :: وورلد تگ تیم تایتل مچ :: میز و جان مورسن © برابر کرایم تایم

کرایم تایم وارد میشن و مورد تشویق [اندک] تماشاگرا قرار میگیرن . سپس شاهد ورود قهرمانان تیمی جهان ، جان مورسن و میز هستیم که باید از کمربندشون برابر حریف دفاع کنن . میز و جی تی جی مسابقه رو آغاز میکنن . میز حریف رو به گوشه ی رینگ میبره و چند کیک میزنه . ماگشات از جی تی جی . کاور میکنه ، یک..دو.. . جی تی جی به طرف مورسن میره و او رو میزنه . برمیگرده ولی از میز یه فن دریافت میکنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . میز جای خودش رو به مورسن میده و این دو چند حرکت تیمی روی جی تی جی انجام میدن . چند کیک از مورسن . کاور میکنه ، یک..دو.. . جی تی جی به مورسن سوپلکس میزنه . سپس با شد تگ میشه . شد میاد داخل رینگ و میز و مورسن رو میزنه [مثل همیشه خوب کار میکنه] . پاور اسلم از شد . کاور میکنه ، یک..دو.. . یه فن دیگه از شد . کاور میکنه ، یک..دو.. اما میز دخالت میکنه . میز با این کارش حواس شد رو پرت میکنه . شد برمیگرده و از مورسن ، مونلایت درایو دریافت میکنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه .

برنده و قهرمان تگ تیم جهان ، جان مورسن و میز

 

پرومویی از مسابقه ی الیمینیشن چمبر پخش میشه که طی اون [در نو وی اوت] چمپین ها باید از کمربنداشون برابر پنج نفر دفاع کنن.

موزیک ورودی جی بی ال پخش میشه و تماشاگرا او رو بشدت هو [بو] میکنن . جی بی ال میگه : " در صورتی که امشب شان مایکلز بتونه حریفش رو شکست بده ، من مستقیما وارد الیمینشن چمبر میشم ! حریف شان امشب قهرمان سنگین وزن جهان ، جان سینا خواهد بود . "
 

مسابقه دوم :: چمبر کوالیفایینگ مچ :: کین برابر کوفی کینگستن

کوفی کینگستن وارد میشه و میره داخل رینگ . سپس انفجار رخ میده و موزیک ورودی کین پخش میشه و او به رینگ میاد . برنده ی این مسابقه به مسابقه ی الیمینبشن چمبر مچ در نو وی اوت [سر کمربند سنگین وزن] راه پیدا خواهد کرد . مسابقه شروع میشه و کین سعی داره از قدرتش برای زدن حریف استفاده کنه اما کوفی زیرکی میکنه و چند کیک میزنه . کین بلاک میکنه و کوفی رو به رینگ میکوبه . کین البوء میزنه و سپس کوفی رو به گوشه ی رینگ میفرسته . کین چند مشت قوی میزنه و سپس به کوفی کلوزلاین میزنه . کین میره برای یه حمله ی دیگه اما کوفی جاخالی میده . کوفی به طرف کین میره اما یه بیگ بوت دریافت میکنه . کین میره بالای طناب ها و فلایینگ کلوزلاین میزنه . کین فیگور چوکسلم میگیره . میره برای اجراء اما کوفی کیک میزنه و در میره . در برگشت کین دوباره میره برای چوکسلم . بنظر میرسه اینبار بتونه اما باز هم موفی نیست و کوفی او رو رول آپ میکنه ، یک..دو..سه .

برنده و راه یافته به چمبر ، کوفی کینگستن

 

کریس جریکو به رینگ میاد و تماشاگرا او رو هو [بو] میکنن . جریکو درباره ی فیلم ' د رسلر ' صحبت میکنه . سپس ویدئویی از این فیلم پخش میشه و جریکو درباره ی حضور ریک فلیر در این فیلم ، صحبت میکنه .

 

در بک استیج ، جی بی ال دیده میشه . حالا شان مایکلز از راه میرسه . شان درباره ی اینکه چرا دیشب به جی بی ال سوییت چین میوزیک زد توضیح میده و میگه که میخواسته فرصت رو برای سوپرکیک زدن به سینا بهتر کنه . جی بی ال میگه : " با این اتفاقات هم من همچنان فرصت دارم تا به عنوان قهرمان جهان به رسلمینیا برم ، منتهی تو باید امشب جان سینا رو شکست بدی . برو و سینا رو شکست بده ، همین الان ! "

کامرشال.
 

مسابقه سوم :: چکبر کوالیفایینگ مچ :: قهرمان سنگین وزن ، جان سینا برابر شان مایکلز

موزیک ورودی جی بی ال پخش میشه و شان مایکلز به همراه برشاء [جی بی ال] وارد میشن . تماشاگرا هر دوی اون ها رو هو [بو] میکنن . حالا نوبت ورود قهرمان سنگین وزن جهان ، جان سینا هست که مورد تشویق قرار میگیره . مایکل کول [گزارشگر] به این نکته اشاره میکنه که جان سینا همینجوریش هم در الیمینشن چمبر هست چون باید از کمربندش دفاع کنه . مسابقه آغاز میشه و شان بهتر کار میکنه و چند چاپ میزنه . سینا میره برای بولداگ اما شان نمیذاره . سینا عصبانی میشه و میخواد به شان حمله کنه اما شان رینگ رو ترک میکنه . میریم برای کامرشال و برمیگردیم . سینا اسلم میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . سینا هدلاک میکنه و جی بی ال هم از نزدیک شاهد مسابقه هست . سینا کاملا بر بازی مسلط شده و در گوشه ی رینگ شان رو میزنه . چند چاپ ، اتامیک دراپ و اسلم از شان . شان میره بالای طناب ها برای پرش اما سینا بلاک میکنه . سینا میره برای اس تی اف یو اما شان کونر میکنه . سینا اسلم میزنه . او فیگور فن فایو ناکل شفل رو میگیره اما شان به زیبایی کونر میکنه و فن رو [به نفع خودش] به کراس فیس تبدیل میکنه . سینا بسختی قفل رو میشکونه و حالا خودش موفق میشه شان رو در اس تی اف یو گیر بندازه . جی بی ال طناب ها رو به طرف شان میکشونه تا کار او برای روپ بریک آسون تر بشه . شان طناب رو میگیره و قفل شکسته میشه . سینا منتظر میمونه و شان رو میبره بالای سرش برای تروء بک [اف یو] اما موفق نیست . شان رول آپ میکنه ، یک..دو.. . چند چاپ از شان زده میشه . سینا سعی داره به بازی برگرده اما شان به او اسلم میزنه . جی بی ال به شان میگه که به سینا سوپرکیک بزنه اما شان میگه که میخواد از راه خودش سینا رو شکست بده . شان میره بالای طناب ها ولی جی بی ال میره داخل رینگ و جلوی او رو میگیره [بهش میگه سوپرکیک بزن] . سینا بلند میشه و به جی بی ال مشت میزنه که این باعث میشه جی بی ال به طناب ها بخوره و شان با بیضه به گوشه ی رینگ برخورد کنه . سینا ، شان رو بالای شونه اش میبره و به او تروء بک [اف یو] میزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه .

برنده ی مسابقه ، جان سینا

 

بعد از مسابقه ، جی بی ال [که نتونسته به چمبر راه پیدا کنه] میره داخل رینگ و به شان نگاه میکنه . تماشاگرا برای جی بی ال سرود ' یو ساک ' رو سر میدن .

ویدئویی از راء هفته ی قبل پخش میشه .

در بک استیج ، تاد گریشم در کنار استفنی هست و استفنی میگه که امشب خودش بصورت رسمی همه چیز رو به رندی اورتن خواهد گفت [مشکل رو حل خواهد کرد] .

کامرشال.
 

مسابقه چهارم :: بث فینکس و جیلیان برابر کلی کلی و قهرمان زنان ، ملینا

ملینا وارد میشه و مورد تشویق قرار میگیره . کلی کلی هم میاد . سپس شاهد ورود تیم بث فینکس و جیلیان به همراه سانتینو مارلا هستیم . ملینا و بث مسابقه رو شروع میکنن . بث از قدرتش استفاده میکنه و کنترل بازی رو در دست میگیره . اسلم از بث . ملینا به بازی برمیگرده و میره بالای طناب ها و پرشی رو روی بث انجام میده . جیلیان جای بث رو میگیره اما در بدو ورودش از ملینا ضربه ای دریافت میکنه . ملینا با کلی تگ میشه . کلی میاد و جیلیان رو رول آپ میکنه ، یک..دو.. . جیلیان بر بازی مسلط میشه و جای خودش رو به بث میده . کلی ، بث رو میزنه و میخواد با ملینا تگ بشه . چیزی نمونده که در همین لحظه روزا مندرز [طرفدار بث] میاد و به ملینا حمله میکنه . در حالی که داور نمیبینه ، روزا بشدت ملینا رو میزنه . بث از فرصت استفاده میکنه و به کلی ، فیشرمنز سوپلکس میزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه .

برنده ی مسابقه ، بث فینکس و جیلیان

 

ریپلی هایی از این مسابقه رو شاهد هستیم .

کامرشال.
 

مسابقه پنجم :: چمبر کوالیفایینگ مچ :: ری میستریو برابر ویلیام ریگل

ری میستریو وارد میشه و مورد تشویق قرار میگیره . قبل از ورود او ، شاهد صحنه هایی از مسابقه ی او و مایک ناکس بودیم [هفته ی قبل] . ویلیام ریگل به همراه لیلا وارد میشن . مسابقه آغاز میشه و ری چندین حرکت پرشی زیبا انجام میده که مورد توجه تماشاگرا هم قرار میگیره . بک بریکر از ریگل . او ، ری رو به گوشه ی رینگ میفرسته و بعد از چند کیک و نی ، آپرکات میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . ورژنی از اسلیپر توسط ریگل روی ری اجراء میشه . ری در میره ولی باز هم توسط ریگل ضربه ای بهش وارد میشه . ریگل کاور میکنه ، یک..دو.. . دوباره کاور میکنه ، یک..دو.. . برای باز سوم [و آخرین بار] کاور میکنه ، یک..دو.. . ریگل با زانو به صورت ری ضربه میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . ریگل در گوشه ی رینگ روی ری کار میکنه . کلوزلاین از ریگل . کاور میکنه ، یک..دو.. . ریگل کاملا بر بازی مسلط هست و بک سوپلکس میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . حالا کونر از ری . ریگل رو طناب دوم میفته و ری میستریو ، سیکس وان ناین میزنه . سپس بعد از بالا رفتن از طناب ها ، به ریگل اسپلش میزنه . ری کاور میکنه ، یک..دو..سه.

برنده و را یافته به چمبر ، ری میستریو

 

در بک استیج ، سنتینو مارلا و روزا مندز با هم هستن . روزا میگه : " بث در رامبل کمربندش رو از دست داد و این اصلا خوب نیست . او میتونه رو من حساب کنه . " روزا برمیگرده و بث رو میبینه . بث میگه : " اون [روزا] رو برش میداریم . " سنتینو و روزا خوشحالی میکنن .

جری لالر و مایکل کول درباره ی فیلم راند 12 که توش سینا ایفای نقش کرده صحبت میکنن و تریلری از این فیلم پخش میشه.

مسابقه ی بعدی اعلام میشه .

کامرشال.
 

مسابقه ششم :: چمبر کوالیفایینگ مچ :: کریس جریکو برابر سی ام پانک

قهرمان بین قاره ای ، سی ام پانک وارد میشه و تماشاگرا تشویقش میکنن . سپس شاهد ورود کریس جریکو هستیم که تماشاگرا عکس العمل خاصی نشون نمیدن . دو استار لاک آپ میشن و مسابقه آغاز میشه . جریکو سرش به گوشه ی رینگ برخورد میکنه . چند کیک از پانک . پانک میره بالای طناب ها اما جریکو او رو به پایین پرت میکنه . جریکو هدلاک میکنه . پانک چند کیک و دراپ کیک میزنه . جریکو میفته گوشه ی رینگ . رانینگ نی و بولداگ از پانک . اسپرینگبورد از پانک . کاور میکنه ، یک..دو.. . کار به بالای طناب ها میکشه و پانک هاریکنرانا میزنه . کاور میکنه ، یک..دو.. . پانک آماده هست تا فینیشرش رو اجراء کنه . جریکو بلند میشه و پانک او رو به بالای شونه اش میبره اما جریکو در میره و رول آپ میکنه ، یک..دو.. . دو کاور بی فایده ی دیگه از هر دو استار . جریکو موفق میشه والز آو جریکو رو روی پانک اپلای کنه . پانک داره درد میکشه اما موفق میشه کونر و رول آپ کنه ، یک..دو.. . دو استار بصورت بک اسلاید همدیگرو قفل میکنن . نتیجه ای نداره و در برگشت جریکو بطور ناگهانی به پانک ، کد بریکر میزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه .

برنده و راه یافته به چمبر ، کریس جریکو

 

ریپلی هایی از این مسابقه پخش میشه .

در بک استیج ، رندی اورتن دیده میشه .

در بک استیج ، استفنی داره خودش رو آماده میکنه تا به رینگ بیاد .

کامرشال.
 

استنفی مک من داخل رینگ هست . او پس از کمی مکث میگه : " حتما رندی اورتن با پیروزی در رویال رامبل فکر کرده که من خیلی بهش گیر نمیدم و ازش عذرخواهی میکنم اما باید بدونه که اشتباه فکر میکنه . " استفنی از رندی میخواد تا به رینگ بیاد تا بهش بگه که [استفنی] چی فکر میکنه . موزیک ورودی رندی اورتن پخش میشه و او به همراه تد دیبیاسی ، کودی رودس ، دو ویکل و روانپزشک مخصوصش [شش نفری] وارد میشن . رندی میره داخل رینگ و میگه : " آیا میخوای این داستان رو ادامه بدی ؟ اگه میخوای من رو اخراج کنی ، باید بدونی خودت رو دچار یه کابوس بزرگ خواهی کرد . چون علاوه بر من ، کودی و تد و دیگران رو هم از دست خواهی داد . " یکی از افراد رندی اورتن که لباس رسمی پوشیده ، میگه : " قضیه ی آی ای دی خیلی جدی هست و اگه دابلیو دابلیو ای میخواد این رو به شوخی بگیره ، باید بدونه که داره سهل انگاری بزرگی میکنه . موکل من هیچ وقت جلوی این ها زانو نخواهد زد و عذرخواهی نخواهد کرد ، مانند کاری که جریکو انجام داد . چون در این صورت ، پیامد بدی رو به همراه خواهد داشت . " استفنی میگه : " آیا این نوعی تهدید هست ؟ " رندی اورتن میکروفون رو میگیره و میگه : " این تهدیدی هست که دارم میکنم ، اگه من با پیروزی ای که در رامبل بدست آوردم ؛ به مین ایونت رسلمینیا نرم شکایت خواهم کرد و قول میدم که در این صورت رسلمینیا ای انجام نخواهد شد . من این کمپانی رو تعطیل خواهم کرد ، قول میدم . " در همین لحظه تمام استار های راء و ای سی دابلیو وارد میشن و وایمیسن . رندی اورتن میگه : " به چی دارین نگاه میکنین ؟ من اصلا برام اهمیتی نداره که شما میخواید در رسلمینیا باشید . در صورتی که من اخراج بشم ، همه ی شما ها رو به همراه کمپانی بی کار خواهم کرد . حالا استفنی ، من رو اخراج کن . من رو اخراج کن ! " استفنی عصبانی میشه و با رندی اورتن فیس تو فیس میشه . استف میگه : " اخراج تو برای من آسون خواهد بود اما من برنامه ی دیگه ای دارم . " در همین لحظه آهنگ شین مک من پخش میشه و او وارد میشه . شین کتش رو میکّنه و به طرف رینگ میره . او بسیار عصبانی هست . تیم لگسی عقب تر میرن و استفنی لبخند میزنه . شین میدوئه داخل رینگ و به رندی اسپیر میزنه . او چند مشت قوی میزنه . حالا کودی و تد میان تا شین رو برای رندی نگه دارن اما شین در میره و باز هم رندی رو میزنه . چند مشت با دست راست و چپ . سپس با کودی و تد درگیر میشه و دوباره برمیگرده طرف رندی و او رو میزنه . حالا رندی حواس شین رو پرت میکنه و کودی به شین حمله میکنه . رندی و تد رینگ رو ترک میکنن و رندی به بک استیج میره . شین با کودی درگیر هست و سوپراستار های راء میرن داخل رینگ و اون ها رو جدا میکنن . کوفی کینگستن حریف شین نیست و نمیتونه او رو بتنهایی نگه داره . چند نفری این دو رو جدا میکنن و شین بلند داد میزنه : " اون [رندی] کجاست ؟ اون کجاست ؟ " در حالی که رندی اورتن به بک استیج رفته و همه شوکه شدن ، راء این هفته به پایان میرسه .

نظرات 1 + ارسال نظر
انجمن پارسیان چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 http://www.parsianforum.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد