SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

محصولات فروشگاه

سلام دوستان .من سینا رهنما هستم و از امروز مسئول بخش فروشگاه این وبلاگ هستم و برای اولین پستم یک هوم ویدیو برای فروش می زارم. 

هوم ویدیو DX  

هوم ویدیو DX

 

7 Divx 

فرمت تصویری:Avi 

کیفیت بالا 

قیمت مناسب 

همرا با کاور و بسته بندی 

فقط 2800 تومان    

برای خرید با شماره 09359424717  (سینا رهنما) تماس حاصل نمایید 

شماره حساب سپهر کارت بانک صادرات ایران : (سینا رهنما)۰۳۱۱۳۰۸۸۵۹۰۰۹

شماره 16 رقمی برای انتقال وجه:
6037691064104904

نظرات 3 + ارسال نظر
گروه اکسیر دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

رضا دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:00

سلام اقا سینا دستتون دردنکنه امیدوارم که موفق باشید

ارش باتیستا جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:57 http://www.wwe-ir.blogfa.com

سلام به دوست عزیزمون اقا امین
من مدیر وب www.wwe-ir.blogfa.com هستم .
شما در نظرات وبم به صورت خصوصی پسوورد و یوزرنیم رو بدید تا شما رو در وب نویسنده کنم . فقط یه شماره تلفن هم به بنده بدید چون حرف هایی هست که باید قبل از نویسندگی به شما گفته بشه .
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد