SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

SmackDown_RAW_ECW

World Wrestling Entertainment

ECW on Sci Fi Results - Feb. 3 , 2009

نام رخداد : ای سی دابلیو

تاریخ برگزاری : سه شنبه ، 3وم فبیری سال 2009

محل برگزاری : لوئیز ، مزری 

اینتروی دابلیو دابلیو ای پخش میشه .

هایلایت هایی از هفته ی قبل و درگیری فینلی و جک سوئگر رو شاهد هستیم .

اینتروی ای سی دابلیو پخش میشه .

به ورزشگاه میریم و مراسم آغازین شوء صورت میگیره .

تاد گریشم و مت استرایکر [بعد از خوش آمد گویی] اعلام میکنن در مین ایونت امشب ، فینلی برابر جک سوئگر در یک نان تایتل مچ [بازی ای که سر تایتل نیست] مسابقه خواهد داد .
 

مسابقه اول :: تامی دریمر برابر پال برچل به همراه کیتی لی

دو استار [جداگانه] وارد میشن . تامی مورد تشویق قرار میگیره اما تماشاگرا برچل رو هو [بو] میکنن . مسابقه آغاز میشه و دریمر رول آپ میکنه ، یک..دو.. . چند حمله از برچل . دریمر موفق میشه به بازی برگرده و تماشاگرا رو وادار میکنه تا سرود ' ای سی دابلیو ' رو سر بدن . اسلایدینگ کیک از دریمر . دریمر میره تا دث ولی درایور بزنه اما برچل کونر میکنه و نک بریکر میزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه . (3:40)

برنده ی مسابقه ، پال برچل
 

در بک استیج ، جیمی نابل در کنار جنرال منجر ای سی دابلیو ؛ تدی لانگ هست . نابل میگه : " من در ای سی دابلیو هستم تا این شوء رو نجات بدم . من بهترین گزینه برای جایگزینی مت هاردی ام . جیمی نابل ریتینگ ها رو بالا میبرد ! " لانگ قبول میکنه که نابل در ای سی دابلیو فعالیت کنه .

تاد گریشم و مت استرایکر بار دیگه میگن که جیمی نابل از راء به ای سی دابلیو اومده .

در بک استیج ، جان مورسن و میز دارن آماده میشن تا به رینگ بیان .

دریمر بعد از مسابقه اش با برچل ، هنوز ورزشگاه رو [به طرف بک استیج] ترک نکرده !

کامرشال.
 

جان مورسن و میز داخل رینگ هستن و اون ها دریمر رو مسخره میکنن . مورسن میگه : " تامی دریمر ، خیلی بده که این همه طول کشید تا بعد از مسابقه ات [تا سیگمنت بعدی] رینگ رو ترک کنی . " میز میگه : " درباره ی دریمر صحبت نکن که دوباره گریه ام میگیره . " مورسن میگه : " در سال 2009 ، قهرمان ها دیگه شباهتی به تامی دریمر ندارن . " میز میگه : " مردم دوست ندارن تامی دریمر شکست بخوره و بازنشسته بشه . اون ها میخوان باخت بعدی دریمر ، آخرین باختش باشه . تنها کسانی که دوست دارن دریمر رو کمتر از این مردم ببینن ، زن و بچه ی دریمر هستن . " در این لحظه تامی دریمر وارد رینگ میشه و به میز حمله میکنه . اما خیلی زود میز و مورسن با کمک یکدیگه دریمر رو میزنن . سپس میز به دریمر ، ریلیتی چک میزنه . میز و مورسن بالا سر دریمر وایمیسن و او رو نگاه میکنن . میز میکروفون رو میگیره و میگه : " بی جلس [حسود باشید] . "
 

کامرشال.
 

مسابقه دوم :: بوگی من برابر جیمی نابل

جیمی نابل وارد میشه و میره داخل رینگ . سپس موزیک ورودی بوگی من پخش میشه و او در میان تشویق تماشاگرا وارد رینگ میشه . مسابقه آغاز میشه . هنوز کمی از اون دود و بخار ورودی بوگی من دور و بر رینگ رو گرفته . نابل سعی داره اولین حمله رو انجام بده اما بوگی من خیلی زود به بازی برمیگرده و چند مشت و کیک میزنه . بوگی من ، نابل رو به گوشه ی رینگ میفرسته و سپس رانینگ اسپلش میزنه . پامپ هندل اسلم از بوگی من . کاور میکنه ، یک..دو..سه . (3:55)

برنده ی مسابقه ، بوگی من
 

ویدئویی از فینلی و هورنسواگل در بک استیج پخش میشه .

شاهد ویدئویی از رسلمینیا هستیم .

کامرشال.

راء ریباند پخش میشه .

تاد گریشم و مت استرایکر درباره ی مین ایونت این هفته صحبت میکنن و سپس مسابقات نو وی اوت رو اعلام میکنن.

در بک استیج ، قهرمان ای سی دابلیو ؛ جک سوئگر حضور داره و تاد گریشم و مت استرایکر [که در کنار رینگ هستن] با او از این فاصله گفتگو میکنن . جک سوئگر میگه : " هفته ی پیش هورنسواگل و فینلی آبروی من رو بردند و من میخوام امشب کاری که علاقه دارم [و میتونم باهاش به اوج برگردم] رو انجام بدم . "

کامرشال.

اعلام میشه 61 روز به رسلمینیا باقی مونده .
 

مسابقه سوم :: قهرمان ای سی دابلیو ، جک سوئگر برابر فینلی به همراه هورنسواگل

جک سوئگر وارد میشه و تماشاگرا او رو هو [بو] میکنن . سوئگر میره داخل رینگ و سپس موزیک ورودی فینلی پخش میشه و او به همراه هورنسواگل [در میان تشویق تماشاگرا] وارد میشه . هورنی میره زیر رینگ پنهان میشه و فینلی میره داخل رینگ . فینلی ، شلیلی [چوب مخصوصش] رو گوشه ی رینگ میذاره و مسابقه آغاز میشه . سوئگر رینگ رو ترک میکنه و در همین ابتدا ، میریم برای کامرشال . برمیگردیم و سوئگر به فینلی البوء و بیگ بوت میزنه . کمی میگذره و هورنسواگل از زیر رینگ میاد بیرون و حواس سوئگر رو پرت میکنه . انقدر طول میکشه تا فینلی از جاش بلند میشه و سوئگر رو میزنه . فینلی با کمک هورنسواگل بر بازی مسلط میشه . کار به بیرون رینگ میکشه و فینلی سعی داره بازی رو کنترل کنه [در بیرون رینگ] اما موفق نیست و سوئگر ، سر فینلی رو به گوشه ی رینگ میکوبه . سوئگر ، شلیلی رو بر میداره و پرت میکنه چندین متر اون ور تر [نزدیک رمپ] . سوئگر و فینلی به رینگ برمیگردن و هورنسواگل باز هم سر و کلش پیدا میشه و در حالی که داور حواسش نیست ، یه شلیلی گنده تر رو از زیر رینگ با خودش میاره و با اون ضربه ای به پای سوئگر میزنه . کلوزلاین از فینلی . فینلی به سوئگر فرصت ریکاوری نمیده و سریعا به او کلتیک کراس میزنه . کاور میکنه ، یک..دو..سه . (12:50)

برنده ی مسابقه ، فینلی
 

بعد از مسابقه ، گزارشگرا یادآوری میکنن که این اولین شکست جک سوئگر در یه مسابقه ی تک به تک بوده . فینلی و هورنسواگل داخل رینگ جشن میگیرن و شادی شون رو با تماشاگرا تقسیم میکنن .

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین صالحی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:08 http://ratedrko.mihanblog.com

من شما را لینک کردم شما هم من را با نام Rated RKO Fans لینک کنید

سینا رهنما شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:16 http://www.dvdsara.net

این را با نام فرئش هوم ویدیو ارزان هر دایویکس ۴۰۰ تومان لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد